wz
Fallen Earth - Info Fallen Earth - Fórum Fallen Earth - Galerie Fallen Earth - Ostatní Fallen Earth - Vzkazy Fallen Earth - Odkazy




28.1.2010 - Stav  hry Oficiální
Uběhla nějaká doba (již více než čtyři měsíce) od spuštění hry a autoři nám dávají opět vědět jak na tom momentálně jsou a kam se v nejbližších měsících bude směřovat další vývoj.

Za uplynulé období jsme měli šanci zakusit (mimochodem také díky vzájemné spolupráci vývojářů a hráčů) lepší zkušenost se hrou pro začátečníky (vylepšený tutoriál), systému hráčských kempů, hazardních her i hospod. Také se objevila parádní grafická vylepšení zahrnující oblohu, mlhu, terén a především travnaté plochy. A to se autoři nezmiňují o úpravách či opravách všemožných chyb. Mimo jiné byl také otevřen zkušební přístup umožňující si hru reaktivovat/vyzkoušet s drobnými omezeními na 10 dní (pozvánky a trialy) všem původním hráčům i novým fanouškům
.

V prvním velkém balíku záplat spolu s nově přidaným obsahem tohoto roku, nesoucím označení v1.3, budou mít hráči možnost prozkoumat samotné hranice kde je potřeba reaktivovat starou GlobalTech technologii. Jak budou pronikat na vzdálený okraj Kaibabského lesa (Kaibab Forest) tak časem narazí do místa zvaného Deadfall Point. Deadfall je zástavbou starých terraformovacích věží a může být klíčem k potlačení radiační zóny a k vystopování záhadných signálů přicházejících z pustin. Tato oblast posune hranici nejvyšší dosažitelné úrovně na 46lv, prohloubí crafting a přibudou i nové dovednosti. Navíc Plošina (Plateau, S1) zažije příliv hrozivých a nebezpečných nestvůr a nájezdníků, mezi Westreach a Embry Commonwealth vznikne nový sběrný tábor Salvager Camp ve kterém se budou moci postavit skupiny dostatečně odvážných klonů/hráčů proti těmto nepřátelům. Divočina Plošiny bude v budoucích záplatách pokračovat ve vábení přidáním dalších nových nebezpečí.

Ve verzi v1.4 se budou záhady Deadfall Pointu postupně odhalovat, stejně jako se potlačí radiace a objeví se tak nové osady. Proč se staré systémy LifeNetu znovu spustily? Kdo (nebo co) je vyrobil? Hráčům se dostane odpovědí na tyto otázky a během toho se také zvýší jejich maximální dosažitelná úroveň o čtyři, čímž se dostaneme na 50lv a opět budeme mít rozšířený crafting, zbroj a dovednosti. Hráči budou mít dokonce možnost jezdit na některých zmutovaných tvorech v této oblasti! Na Plošině (Plateau, S1) v Central Plains a Embry Commonwealth bude pokračovat příliv dalších nových smrtonosných nestvůr, které se budou snažit ovládnout Pustinu. Přidán zde bude také hlubší rozklad věcí a nový přebíjecí systém.

Verze v1.5 se bude kompletně koupat v krvi. Bankéři (Bankers) chtějí pořádně vydělat na klonech a tak založí novou ligu krvavých sportů (Blood Sports league), ve které bude hráč postaven tváří v tvář jeden druhému v arénách kde se bude bojovat pro slávu a čipy. Zatímco hráči budou mít možnost zápasit v krvavých sportech jednotlivě, tak klany budou mít možnost vést války v globálním rozsahu. Pokud PvP akce pro vás není dostatečným rozpumpováním srdce, tak tomu tak bude po tom co přibudou nové bojové animace, reakce, umělá inteligence a každá další oblast o které si vývojáři myslí, že pomůže zvýšit hladinu adrenalinu v krvi. Navíc se objeví také obsáhlý Achievement systém (záznamový systém), který umožní hráčům zapisovat a hrdě zobrazovat jejich činy vykonané v apokalypse.

Vývojáři si jsou jistí tím, že ne všichni nalezli všechny funkce co chtěli nalézt přímo na tomto soupisu. Mají prý ještě několik rozpracovaných projektů na stole, ale mnoho z nich ještě není dostatečně dopilovaných tak, aby se z nich dala udělat záplata s příslušným označením. Na tomto seznamu nechybí respec (opětovné přerozdělení již rozdělených bodů), revize Death Toll (odměny za body získané v PvP) a Veteran Rewards (odměny pro hráče hrající již delší dobu). Očekávejme tedy další vývojářské deníky s bližšími informacemi až ve chvíli kdy tyto funkce budou blíže k začlenění do hry.

Na konec autoři slibují ještě mnoho dalšího. Také děkují celé komunitě za podporu včetně hráčů pomáhajících v help chatu a na fórech. Dík patří také větším či menším nezávislým stránkám (jako GlobalTech Atlas, Fallen Tears či Lagwar) a to za podporu i vybudovanou komunitu, která je tu podle nich jedinečná.

Oficiální prohlášení vývojářů o stavu hry je k nalezení tímto směrem, zabrouzdat a případně se přidat do debaty můžete i na našem fóru a to přímo tudy.


27.1.2010 - Patch v1.2.5 Oficiální
Vypadá to, že autoři mají v plánu vydávat balíky oprav po 14 dnech dva po sobě s odstupem jednoho dne a nejinak je tomu i v případě momentálního Patche v1.2.5. Nejviditelnější pro nás je kupříkladu Crash reporting tool, prográmek, který se nastartuje po případném pádu hry a tento si automaticky posbírá data potřebná k odeslání zprávy vývojářům. Další úpravy jsou k nalezení v konfigurátoru hry jako například různé druhy nastavení pro váš systém a zafixování nejnižší hodnoty gammy na 1.0. Následuje ještě řada dalších oprav (jako nastavení login obrazovky a výběr charakteru na 30FPS, zakázání funkce dvoukliku pro sundání oblečení, nastavení citlivosti dvojkliku myši, u mountů se již zandají zbraně, které na něm nejsou použitelné a při opuštění mounta se zase připraví do pohotovosti, mezerník již funguje jako okamžité zastavení mounta, zvuk tlumičů začne být frekventovanější pokud mountovo zdraví klesne na 25% a další), které si můžete prohlédnout v Patch Notes oficiálně či neoficiálně.


26.1.2010 - Patch v1.2.4 Oficiální
Tentokráte uplynula delší doba od poslední záplaty, ale dočkali jsme se a Patch v1.2.4 je tu. Jeho obsahem je několik již tradičních oprav chyb týkajících se všeho možného (recepty, klanové trezory a spousta dalšího) v různých částech hry, pro detaily vám doporučuji si zabrouzdat na oficiální či námi interpretované Patch Notes. Nejcitelnější změna pro hráče byla učiněna v přidání odpočtu 20s pokud se chcete odlogovat z PvP či z boje (což zamezuje zbabělcům utéct z prohrávaných střetů). A pak tu máme zase jednu drobnou funkci, která nemá vliv na hratelnost, ale rozhodně potěší. Touto funkcí je možnost přejmenovat si jakéhokoliv mounta, kterého hráč vlastní. Poslouží nám k tomu příkaz v chatu /renamemount ajménokterémůžebýtidvouslovné (například /renamemount Trabant či /renamemount Trabant Contra), u tohoto jména platí pravidla jako při pojmenovávání postavy (žádné speciální znaky apod.), také není možné přejmenovat zpět na původní název, anebo využít jméno originální pro jiného mounta (jako například mít ATV se jménem Interceptor apod.).


16.1.2010 - Hlasujte na Beckett Massive Online Gamer Oficiální
A máme tu další hlasování o nejlepší MMO roku 2009, tentokráte na stránkách Beckett Massive Online Gamer. Samozřejmě, že je zde k nalezení i ta naše Fallen Earth a tak se jí tímto směrem můžete případně vydat přidat nějaký ten hlas k dobru (zahlasovat si je možné až do 28.2.2010). Oficiální oznámení autorů je ke shlédnutí zde.


15.1.2010 - Triangle Global Game Jam Oficiální
Ve dnech 29.1.-31.1.2010 se koná druhý ročník akce Triangle Global Game Jam, kterou pořádají a sponzorují samotní vývojáři (Icarus Studios/Fallen Earth, LLC). Po dobu dvou dnů budou mít možnost místní (myšleno ve vztahu k pořádajícímu) vývojáři (přes 20 těchto vývojářů a studentů již vytvořilo společně čtyři hry pod méně než 48 hodin!) spojit své síly a vytvořit jednu či více her od začátku až do konce (od koncepce přes skriptování až po animování). Během tvorby budou mít tito nadějní tvůrci možnost "přenocovat" přímo ve studiu kde se budou moci i občerstvit. Start akce je stanoven na 29.1.2010, 22:00hod. a konec bude 31.1.2010 ve 22:00hod. (vše již převedeno na naše časové pásmo). Více o Global Game Jam tudy a oficiální upoutání na akci vývojářů je zde.


14.1.2010 - Patch v1.2.3 Oficiální
Po jednodenní pauzičce dostáváme další záplatu s označením Patch v1.2.3. Zde dochází k odbourání jednoho z možných exploitů (využívání chyb v programu ku prospěchu) ve hře, týká se používání dovedností (jako například "capstone" ("nejlepší speciální schopnosti frakcí")) i když pro ně hráč nesplňuje podmínky (jako dostatečný počet AP ve skillech). Bylo totiž možné využít chyby demonstrované na tomto příkladu - capstone Skullcrusher (potřebuje, kromě jiného, k naučení mutaci Telepathy na 164lv) mohl ještě donedávna použít hráč s pevnou hodnotou Telepathy na 150lv plus dočasné buffy, které dopomohly ke 164lv. Toto již není možné, dovednosti vyžadují pevný a ne dočasně zvýšený status. Hráči, kteří nabyli schopnosti způsobem výše popsaným jako chybným, tak o tyto dovednosti přišli a musí se k nim dostat "legální" cestou. Další důležitá oprava se týká ozbrojených mountů - dříve využívaly zbraně namontované na mounty staty mountů což je nyní spraveno a je již správně k chodu a výpočtu poškození použito úrovně, statů a schopností řídícího hráče. Zbývající data týkající se pár dalších oprav najdete v Patch Notes u oficiálů a také na našem fóru.


14.1.2010 - Červený kříž: Pomoc a podpora pro Haiti Oficiální
Před pár dny zasáhlo Haiti velmi silné zemětřesení a lidé, kteří neštěstí přežili potřebují nyní veškerou možnou pomoc. Tým Fallen Earth záchranné akce podporuje a přidává se k dárcům. Dává o tom vědět skrze své oficiální stránky hry kde je i popsána možnost jak zaslat Červenému kříži finanční obnost v hodnotě 10 USD. Veškeré údaje jsou však uvedeny pouze pro Ameriku a nikoliv celosvětově. Odkaz na Červený kříž v Americe je k nalezení zde a na náš český Červený kříž (kde naleznete také podrobné informace jak pomoci v tomto neštěstí) je link přímo tady.


13.1.2010 - Patch v1.2.2 Oficiální
Další z řady oprav a zlepšení je tu ve formě Patche v1.2.2. V tomto balíčku se nachází již přepracovaný plnohodnotný konfigurátor se všemi nastaveními obsaženými ingame, který je k nalezení v Launcheru (program přes který se spouští hra). Dále tu máme druhou část vylepšení grafiky týkající se stínování a filtrování Advanced Post FX pro Shader 3 hardware. Pár úprav bylo učiněno také v uživatelském rozhraní (UI) jako například některé opravené posuvníky a jiné. V animacích přibyly nové pohyby pro sprint či zastavení animace emotů, když se hráč pohne. O zbytku úprav se je možné dočíst v Patch Notes u nás na či na oficiálním fóru hry.


7.1.2010 - Vylepšení grafiky  prostředí a povrchů Oficiální
V návaznosti na Patch v1.2.1 autoři blíže představují grafické změny, které proběhly. Týká se to především zpracování trávy a povrchu (při pohledu na trávu je znát její větší objem a také jiné zabarvení a nasvětlení), pohled do dálky využívá jemného rozmazávání a veškeré textury doznaly také různých vylepšení. Jako druhou nejvýraznější grafickou funkcí se stává obloha s nyní realisticky pohybujícími se mraky (oproti původním statickým mrakům to vypadá moc pěkně, například při východu/západu slunce by se člověk i zakoukal). Pro lepší představu je zde k vidění sada srovnávacích obrázků. Oficiální zpráva je k nalezení tímto směrem.


7.1.2010 - Patch v1.2.1 Oficiální
Po delší odmlce je tu další tučná várka oprav a zlepšení formou Patche v1.2.1. Co se týče grafiky tak nově zde jsou zpracovány hlavně pohybující se mraky či byla přepracována tráva spolu s nasvětlením scény (lepší podpora i pro Shader 3 hardware). V boji byla například opravena chyba kdy jste si mohli zničit své vozidlo střelbou a také byly odstraněny i další problémy při střelbě a míření z mounta apod. Dále jen telegraficky - opravy mountů (nemožnost sesednout za letu, korektní zobrazení rukou v pohledu z první osoby, mizení mountů, atd.), fyziky,  uživatelského rozhraní (přepracované options s možnostmi, které přímo ve hře nastavit dříve nešly jako přepnutí do okna, antialiasing a další). V Bunker Barech si je možné pořádně zahazardovat díky zvýšení limitů pro sázky (1000 či 10000 chipů v Blackjacku), zlepšeno bylo umísťování kempů (kterým přibyly i animace) a opravena byla také chyba kdy se opakovaly mise. Spousta změn proběhla i u mutací, skillů, potvor a předmětů či klasicky proběhly opravy chyb u misí ve všech sektorech a místech hry (výčet je opravdu dlouhý). Pro detailní a obsáhlý přehled si doporučuji prohlédnout Patch Notes na oficiálech či u nás na fóru.


4.1.2010 - Náborové centrum klanů Oficiální
Je po svátcích a už v prvních dnech nového roku se věci opět dávají do pohybu. Na Facebooku byla založena nová oficiální stránka (viz. minulá novinka), která vyhlásila již v prosinci minulého roku podporu všem klanům v komunitě (skrze E-mail Clan Leaderům) a celý leden bude některé z nich představovat. Tyto přehledy najdete jak na Facebooku tak i na oficiálních stránkách kde je k nalezení i oznámení o této akci.
















1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11