wz
Fallen Earth - Info Fallen Earth - Fórum Fallen Earth - Galerie Fallen Earth - Ostatní Fallen Earth - Vzkazy Fallen Earth - Odkazy




25.2.2010 - Patch v1.3.5 Oficiální
V tento čas byl na Serveru umístěn další menší balíček oprav s označením Patch v1.3.5. Tento přináší například úpravy fyziky a to v případě stromů a odpadků, kde byly přidány zóny ohraničení, aby hráč ve vyšší rychlosti neprojel do těchto překážek a nezůstal v nich zaseknutý. Zlepšena byla také pozice pro sednutí (již si sedne přesně a nepoposkočí). V boji přibyla možnost míření (vlevo/vpravo) v pohledu z první osoby během skoku. U skoku byla také odstraněna trhaná pauza při doskočení (není ale možné ihned napojit plynule další skok, malá pauza zde je). U mountů byla odstraněna chyba kdy na nich hráč mířil (tam kde to bylo možné) z vlastního pohledu a ostatní neviděli tento pohyb. Také byl opraven bug kdy se vyrobení mounti stali nepoužitelnými při seskoku z nich během pádu či sjíždění prudkého terénu. Přistání koňů při dopadu ze skoku bylo doupraveno, aby působilo více přirozeně. Odstraněna byla chyba kdy hráč zrušil aktivní sběr (salvage) něčeho a to se pak stalo nesebratelné. Zde jsou oficiální či neoficiální Patch Notes.


24.2.2010 - Patch v1.3.4 Oficiální
Ve zkratce - nejviditelnější změnou v balíku s označením Patch v1.3.4 se dozajista stává zbrusu nová zbraň pro počáteční úrovně (nahrazuje tak stávající lukostříl) a je jí primitivní puška Slug Thrower (ne nepodobná Airsoftu či Paintballu, viz. obrázek nalevo), jako náboje jí slouží ty stejné co pro Zip Gun a vyrábět se dá naprosto běžně jako onen lukostříl. Pro PvP je tu také dobrá zpráva - byl zvýšen limit aktivních efektů, kvůli možnému exploitu. V novinkách pro itemy tu máme například změněnou cenu Disrupt Injector 10-12, zvýšily se stackovací (kupící) limity některých předmětů, byly upraveny 3D Glasses tak, že již rezistují psionické poškození po celou dobu a ne užíváním na způsob skillů s náboji jak tomu bylo. Všechny druhy Gunpowderu jsou graficky odlišené, aby se daly rychleji identifikovat. Byla zredukována váha všech zbraní, ballistics a armor repair kitů na 100 gramů. Většina odměn z misí, které se vztahují k daným městům, se stala nesměnitelnými. U mutací byl opraven konflikt Ingore Pain s táborovými (camp) buffy tak, že se již navzájem nevyruší. Vehiklům přibyly opravovací a palivodoplňovací animace. Také je tu animace vstřikování (injection) a byly zlepšeny animace obličejů při melee útocích. Mimo jiné byly předělány a otexturovány například bariéry z písku, některé stany či budovy. Samozřejmě je toho opět více (úpravy či opravy misí napříč S1-S3 a další věci), takže nezbývá než se prohrabat oficiálními či neoficiálními Patch Notes, kde je komplet výčet.


11.2.-19.2.2010 - Patch v1.3a - v1.3.3 Oficiální
Jelikož jsou tyto data doplněny tentokráte dosti zpětně, tak zde budou uvedeny menší Patche z tohoto období na jednom místě. Prvním byl dne 11.2.2010 rychlý Patch v1.3a (oficiální a naše Patch Notes), který hlavně přinesl nepříjemné zredukování XP za vyrobené věci postavami na 45 levelu. Další balíček vyšel ještě téhož dne s označením v1.3.1 (oficiální a naše Patch Notes) a týká se grafických chyb jako například některé blikající předměty se zaplými post FX či opravené padání hry v určitých případech (opuštění výběru postav, aj.). Záplata v1.3.1a (oficiální a naše Patch Notes) byla vydána dne 15.2.2010 a přinesla opravu situace kdy se mount zasekl v nově vytvořených zónach kam mount nesmí. O den později přichází o něco málo větší Pach v1.3.2 (oficiální a naše Patch Notes), ve kterém nalezneme opět klanového "bonzáka" (info kdy/kdo se na/odlogoval) i s možností vypnutí/zapnutí této funkce, dále je tu nová potvrzovavací tabulka u mazání mouta/klanu. Také byly  na strategické mapě schovány lootovatelné schránky, které jsou v jiné výškové úrovni než je hráč. Napravena byla také chyba u Social okna se zobrazovaním Online Only. Z garáží byla odstraněna možnost Salvage z garážového okna dokud nebude tato funkce přidána do hry. Napraveno bylo i špatné umísťování postavy po oživení v LifeNetu. Zvuky motorů byly upraveny tak, aby byly slyšet na správnou vzdálenost. Dne 19.2.2010 proběhl velmi malý Patch v1.3.3 (oficiální a naše Patch Notes), který opravuje některé chyby v zobrazení.


10.2.2010 - Patch v1.3 Oficiální
Nejdříve bude uvedeno info ohledně tohoto většího balíku překladem zprávy z oficiálních stránek a následně na konec bude sesumírovaný stručný výčet některých věcí, které jsou dále v Patchi obsaženy. Tak tedy ona zpráva:

Vývojářský tým uvolnil svůj nejnovější balíček rozšířeného obsahu (mnoho oprav a úprav původního obsahu je samozřejmostí) formou Patche v1.3, který zvyšuje stávající strop nejvýše dosažitelné úrovně či zlepšuje hratelnost přidáním nového tábora do Sektoru 3 a také v něm započalo předělávání okolí startovních měst Sektoru 1. Cílem tohoto projektu (dle slov projektového manažera Colina Dwana) bylo vytvořit více lákadel či výzev pro nové hráče pohybující se v Sektoru 1 a stejně tak udělat něco pro veterány v Sektoru 3, kteří již dosáhli 45 levelu.

Patch přidává novou úroveň obsahu díky navýšení levelu z 45 na 46 a uvedení nového základního tábora v oblasti Sektoru 3 určeného pro vyšší levely. Tento nový tábor, Deadfall Point, poskytuje přes více než 50 nových misí, tucet nových bitevních oblastí, devět nových předmětů na výrobu (zahrnuje zbraně a jídlo/pití), několik ozářených potvor a novou dějovou linku. Byly začleněny také nové instance, kde se vyskytují takzvané "veteran" potvory, které jsou dosti podobné bossům a pak také "hazard" potvory, kterým se hráči budou chtít raději vyhnout.

"Účelem Deadfall Pointu je podpora a pomoc hráčům ve snaze potlačit hranice radiace, čímž si zpřístupňují území Deadfallu, jehož tajemství se poodhalí více později v Patchi v1.4", pravil Dwan.

Patch také uvádí první fázi předělání okolí startovních měst, což by mělo podpořit hráče v tom, aby více prozkoumávali oblasti a také se díky tomu zvýší pocit strachu a výzvy. Raději než předělávat samotná startovní města, což by mohlo změnit hratelnost pro nové hráče, se vývojáři zaměřili na oblasti mezi několika startovními a centrálními městy Sektoru 1, konkrétně se jedná o oblast Westreach Overlook.

"Regiony mezi startovními městy jsou oblasti kam se hráči běžně vydávají, takže to dává smysl, že nový obsah je včleněn právě do tohoto prostoru", uvedla vedoucí vývojářského týmu Marie Croall. "Výskyt potvor vyšších úrovní, nové konflikty a rozšířená dějová linka obohacuje prostředí."

Předělání zahrnuje více jak tucet nových bitevních oblastí a několik potvor, které jsou běžně k vidění na území vyšších úrovní Sektoru 2 a 3.

Patch s tímto přidaným obsahem je prvním z několika plánovaných rozšíření pro rok 2010 a dává nám nahlédnout jak to bude v tomto roce vypadat.

A nyní ještě opravdu telegrafické doplnění k obsahu tohoto Patche - kromě Deadfall Pointu v Sektoru 3 (JZ část) tu je ještě další nové místo a to Salvager Fortress (oblast Odenville, blízko Simsonville
- jedná se o velkou pevnost, která je jistě velkou výzvou pro nové hráče). Recepty jsou již založeny na jejich základní hodnotě tradeskillu, nikoliv na modifikované hodnotě. NPC již nemohou střílet skrze stromy či harampádí. Mnoho změn nastalo v itemech (jako názvy, popisy, účinky, stackování, aj.), například Racketeer´s Med Kit již zvyšuje regeneraci zdraví a staminy o 45 na 30s a Desperado´s Med Kit o 65 na 30s. V chatu se již zobrazuje při sebrání několika věcí stejného druhu jen jeden název a počet v závorce namísto několika stejných názvů v daném počtu pod sebou. U mountů je možné (pokud to daný typ dovoluje) zároveň řídit a používat jednu zbraň v ruce, zatímco druhá zbraň je zastrčena a věnuje se řízení. Potvory mají také změny ve zbroji/zbraních (například všechna NPC na 3-5lv užívají zbraně se střední DPS namísto nízkého DPS), efektech/skillech (jako Snake Charm - vytvoří auru kolem NPC, které ho použije a zvyšuje o 50 melee všem NPC okolo něho či Intimidating Command, který redukuje hráčovo rychlost či obratnost a mnoho dalších), zvýšen byl také dosah všech jedovatých kytek. Byl přidán také bonus ke zkušenosti získaný ze všech NPC označených Boss, Master a Veteran. V atributech máme také novinky jako například požadavek na využití Raveger´s Shield (Level 45, CHOTA 360000) a jiné. U obchodníků a lootu byly odstraněny některé zbraně, které se dají již jen ukraftit (GA-77, Lemke Arms XMG01, atd.). U frakční zbroje máme také změny - Phoenix a Warlord helmy již zabírají i sloty na oči či Travelerská zbraň Traveler Racketeer´s Pistol požaduje 60000 frakčních bodů namísto 10000. U zbraní jsou změněny také některé atributy (například K-5 Polizei má nyní level 37 místo 38, frakční melee zbraně mají o něco menší poškození), váha, aj. Spoustu dalších novinek je k nalezení ve výrobě (změny různých tříd a požadavků, atd.). Dále tu máme mutace (jako Scoundrel´s Strike - způsobuje 149 bodů piercing poškození a stun již jen 2s, atd.) a skilly (opět dosti obsáhlé, například odstranění penalizace Melee Defense (penalizace Ranged Defense zůstává) u Unbreakable Focus a snížení použití na 1.5s, redukován byl také čas použití u Pistol Whip a Rifle Smash na 0.5s, skill Lead the Charge se nyní může naučit kdokoliv kdo má dostatečnou Group Tactics a nejen Enforcers pro které původně byl, nejdůležitějším větším (prvním) krokem je také přidání nového skillu pro Rifle a to Agonizing Wound - způsobuje ballistic poškození (DoT) a hlavně zredukuje oponentovo regeneraci zdraví na nulu po dobu efektu). U vozidel máme také velké věci - změněny byly staty všech vozidel a jsou nově rozděleny do tříd (Combat - dovolují použít zbraň, Cargo - větší kapacita nákladního prostoru, Alt-Fuel - používá méně nákladné palivo, High Efficiency - větší nádrž na palivo), všechny dostaly také větší nákladové prostory, některé typy mohou být i hybridy mezi výše uvedenými. Také tu jsou přídavky ve zvucích (odstraněny zvuky jedění při tankovaní či krmení mounta (a přidané nové k těmto), přibyla nová hudba v Deadfall Pointu či v Salvager´s Fortress, nastupování/vystupování z motorky/ATV má nové zvuky, odstraněn byl zvuk UI z nahrávací obrazovky, atd.) a animacích (lepší míření na motorkách/ATV, nové pózy pro jedno/obouruční zbraně, a další.) či ztvárnění (zde mimo jiné břibyly bloky proti mountům do všech LifeNetů/jeskyní/dolů a dalších větších budov napříč Sektory 1-3). Tradičně je tu mnoho změn a úprav misí ve všech Sektorech.

Pro lepší přehled doporučuji nahlédnout do opravdu monstrózních Patch Notes, informací je tam ještě mnohem mnohem více - link na oficiální fórum či naše fórum, kde jsou k nalezení. Pro ještě další doplňující informace je možné navštívit stránku Ten Ton Hammer, kde je vývojářský deník a rozhovor s vedoucí vývojářského týmu Marií Croall a vedoucím Live týmu Ianem Lemkem.


4.2.2010 - Patch v1.2.7 Oficiální
O dva dny později přichází další sada oprav v podobě patche v1.2.7. Týká to se hlavně umělé inteligence (AI) - byl například opraven příliš rychlý pohyb některých NPC, také je opravena chyba kdy se objevovala NPC bez zbraní aj. Itemy - upraveno bylo rozdělování věcí a v chatu se již zobrazuje počet sebraných stejných věcí s počtem v závorce a nikoliv vše jednotlivě oznamované. Nakonec ještě všeobecné úpravy - změněny byly recepty, kdy se vše již odvíjí od základní hodnoty tradeskillu a nikoliv od modifikované hodnoty dané věci, také přibyly chybové hlášky při špatném přejmenování mounta či při pokusu sebrat loot na který nemáte právo. Oficiální patch notes tudy a neoficiální u nás.


2.2.2010 - Patch v1.2.6 Oficiální
Záplata s označením v1.2.6 dorazila v tento den a přinesla opět několik dalších menších oprav a úprav. Jedná se například o různé chyby týkající se propadávání skrze textury, dále také vysprávky uživatelského rozhraní (drobnější opravy receptů, obchodování či chatu, radar už se neposune kousek doleva, když restartujete hru s umístěním úplně napravo aj.). Co se týká mountů - již funguje automatické vyndání zbraní po sesednutí, pokud má hráč dvě pistole a nasedne na mounta, který umožňuje střelbu za jízdy, tak bude použita pouze jedna a to ta v levé ruce (druhou rukou postava drží řízení..). Nakonec tu jsou zvuky (běh koně či kroky jsou již na systémech 5.1 hlasitější) a animace. Patch notes oficiálně či neoficiálně.
















1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11