wz
Fallen Earth - Info Fallen Earth - Fórum Fallen Earth - Galerie Fallen Earth - Ostatní Fallen Earth - Vzkazy Fallen Earth - Odkazy




30.4.2010 - Patch v1.3.11a pokračuje Oficiální
Opět nám na serveru přistál minibalíček záplat s označením v1.3.11a, který navazuje na předešlý z 23.4.2010 a obsahuje pouze dvě opravy chyb. To se týká textur, které občas nebyly načteny po teleportování a také možného pádu, když byly některé objekty odstraněny ze scény. Oficiální miniPatch Notes k přečtení tudy.


30.4.2010 - Deadfall a klanové války od nyní na PTS Oficiální
Jste připraveni odhalit tajemství LifeNetu či odkrýt pravdu o Shiva´s Favored a při tom se postavit ozářeným nestvůrám skrze 130 nových misí, osad a příběhů? Pokud ano, tak to byl ten správny okamžik zaskočit si na PTS a vše výše vyjmenové si ihned vyzkoušet a otestovat celé toto nové tajemné území. Systém klanových válek je od té chvíle také možný otestovat, takže stačí spojit síly s přáteli v klanu a vyhlásit válku nepříteli. Pro více informací jak se připojit do klanových válek navštivte tuto sekci oficiálního fóra. Oficiální zpráva je zde.


30.4.2010 - Malé zdržení testování Oficiální
V tento den bylo nejdříve oznámeno drobné zpoždění ohlášených testů nového obsahu na PTS. Trpělivost byla na místě a vše se o pár hodin později skutečně dalo do pohybu. Oficiální žádost o strpení je tu.


29.4.2010 - Pozvánka na hazardní Slots Night Oficiální
Zde jsme byli upozorněni na naplánovanou noc plnou hazardu a zábavy. Ta byla ohlášena na sobotu 1.května od 1 do 7hod. našeho času v Embry Crossroads Bunker Baru (waypoint 4241542, 3232776). Tým se zde samozřejmě objevil také a spolu s příchozími prohazardovali a protančili celou noc. Rozdávali se opět i nějaké ty ingame drinky. Oficiální pozvánka je tady.


29.4.2010 - Pokec s tvůrci na Twitteru Oficiální
Toto bylo hlavně upozornění pro všechny ty, kteří se chtěli zůčastnit toho dne živého rozhovoru s týmem na oficiálním Twitteru. Bylo zde možné přihlásit své dotazy do chatu (pomocí hashtagu #FEchat před každý dotaz), na které živě odpovídali Wes Platt (ředitel vývoje obsahu) a Marie Croall (hlavní vývojářka) od 21-22hod našeho času (během toho probíhaly drobné soutěže a rozdávaly se i nějaké ty ingame itemy). Všechny odpovědi (týkající se Krvavých Sportů, různých vylepšení a všeho možného dalšího), jsou zveřejněny na tomto místě oficiálního fóra. Oficiální připomenutí k přečtení tudy.


28.4.2010 - Vývojářský deník: Předělání efektů a Respec Oficiální
Pokud se zajímáte o kompletní předělání efektů (skily, mutace, capstony) či o možnost jednorázového Respecu, tak vývojáři dali dohromady detailnější přehled o čem to vše vlastně pojednává. Tímto směrem se vydejte prozkoumat nové rozdělení efektů se stručným popisem a na tomto odkazu najdete jak přesně funguje Respec (přerozdělení bodů ve statech, skilech a mutacích). Obě tyto funkce byly ohlášeny také na 7.května spolu s vydáním Krvavých Sportů. Oficiální zpráva je zde.


28.4.2010 - Autorská pozvánka k testování Oficiální
Vývojáři tvrdě pracovali na testování posledního obsahu a vyzývali hráče, aby s nimi spojili své síly a pomohli jim ve finálním otestování všeho co se za několik dnů objevilo naostro, tzn. Blood Sports, achievement systém, klanové války a nebezpečná exkurze po Deadfallu. Rozpis aktivit, které nabízeli viz. níže (vše převedeno na náš čas):

* Pátek, 30.dubna od 21 do 23hod.: Testování Krvavých Sportů
* Sobota, 1.května od 16 do 18hod.: Systém achievementů
* Sobota, 1.května od 20 do 23hod.: Průzkum Deadfallu
* Neděle, 2.května od 16 do 6hod.: Klanové války
* Neděle, 2.května od 21 do 23hod.: Krvavé Sporty

Detaily týkající se každého tohoto testování byly oznámeny později během týdne na webové stránce a fóru Fallen Earth, stejně tak se vše oznamovalo často v chatu ve hře. Oficiální oznámení je tady.


28.4.2010 - Další dostupný mód arény na PTS: Capture the Flag Oficiální
Od tohoto dne bylo možné řádně otestovat nový třetí mód arény Krvavých Sportů na PTS a to Capture the Flag (boj o vlajku). Kompletní detaily o testování na PTS jsou k nalezení zde a téma týkající se jen a pouze PTS boje o vlajku jsou tady. Oficiální upozornění si je možné shlédnout tudy.


27.4.2010 - Oznámen pokec s vývojáři živě  na Twitteru Oficiální
Na čtvrtek 29.dubna v čase 21:00-22:00hod. našeho času byl naplánován první live chat s vývojáři na oficiálním Fallen Earth Twitteru. Byla zde tak možnost připravit se na dotazování ohledně stávajícího i budoucího obsahu. K diskuzi byli určeni zástupci z týmu Fallen Earth a to Wes Platt (ředitel vývoje obsahu) a Marie Croall (hlavní vývojářka). Oznámena byla také přímo témata, která se určitě budou probírat. Ta se týkají různých vylepšení a také všeho okolo Krvavých Sportů (PvP, klanové války, achievementy, zmutovaní mounti, mise a další). Oficiální oznámení se nachází tady.


26.4.2010 - Otázky na vývojáře: Prvním vyslýchaným je Wes Oficiální
Několik hráčů využilo nabídnuté možnosti a položilo tak pár otázek pro vývojáře na k tomu určeném místě oficiálního fóra Fallen Earth. Otázky jsou různorodé jako například: co koho nejvíce naštve, oblíbený film/koncert/skupina, kdo nejvíce pije v týmu kafe, oblíbené jídlo či auto a další podobného i jiného rázu. První kdo na tyto otázky odpovídá je ředitel vývoje obsahu Wes Platt a pokud máte zájem, tak se o něm díky těmto dotazům můžete něco málo navíc dozvědět přímo tímto směrem. Oficiální zprávu zde máme taktéž.


23.4.2010 - Patch v1.3.11a Oficiální
Jedna minizáplata v podobě patche v1.3.11a byla dopravena na server a její obsah se týká opravy případných pádů v systému trávy a stromů. Oficiální minipatch Notes najdete tady.


23.4.2010 - Datum vydání Blood Sports Patche usneseno Oficiální
Všichni kdo jsme mysleli, že budeme muset čekat ještě minimáně další měsíc (ne-li dva) na nový obsah, tak jsme se (naštěstí) mýlili a od této chvíle jsme již mohli být klidnější. Obsahový balík Blood Sports Patch v1.4, zahrnující čtyři nově vytvořené PvP oblasti, více jak 500 achievementů, systém klanových válek a rozšířené území Deadfallu, byl ohlášen pro všechny současné hráče na 7.května.

Po více než pěti měsících vývoje na PvP aktualizaci nám vývojáři představují čtyři nové typy PvP zápasů (Deathmatch, Survival, Capture the Flag a Assault), které dávají hráčům možnost zůčastnit se klání dle svého gusta a to z jakéhokoliv místa herního světa. Za Deathtoll body (v tomto případě získatelné dokonce i za samotnou účast a ne jen za vítěztví) si je možné zakoupit špičkovou výbavu zaměřenou na PvP (viz. obrázky zbroje níže, díky MMORPG.com).

Kromě samotného masivního rozšíření PvP tu je také nová PvE oblast Deadfallu. Zde se zvyšuje stávající maximální dosažitelná úroveň na 50, představuje se nám více jak 130 nových misí, rozšiřuje se příběh, narazíme tu na zmutovaného mounta a budeme si zde moci vyrobit i nové předměty, do kterých je zapotřebí nových komponentů. V Deadfallu se nachází i nově pozměněná krajina s pěti dalšími většími či menšími osadami k prozkoumání.

Kromě nového obsahu se v balíku Krvavých Sportů nachází také různá vyladění a vylepšení obsahu stávajícího zahrnujíce vybroušené animace a kompletní předělání efektů (myšleno mutace, skily či capstony). Hlavně tu také je možnost využití jednorázového Respecu.

Stávající předplatitelé Fallen Earth mají automaticky přístup (bez připlácení) k obsahovému balíku již 7.května a nově příchozí hráči si mohou zakoupit Fallen Earth Blood Sports (obsahuje veškeré aktualizace přímo i s tímto posledním obsahovým patchem) z několika digitálních či maloobchodních zdrojů za o něco málo navýšenou cenu (oficiální digitální obchod prodává za $29.99).

Zvědaví hráči měli možnost otestovat nový obsah částí Blood Sports balíku na veřejném testovacím serveru postupně po několik dalších zbývajících týdnů až do dne vydání ostré verze.

"Jsme nadšeni, že jsme schopni uvést všechen nový obsah v jednom velkém balíku," řekl projektový manažer Fallen Earth, Colin Dwan. "Tým pracoval velmi tvrdě, aby se to mohlo takto uskutečnit a jsme si jisti, že si hráči užijí všechna ta nová herní vylepšení!"

Život v apokalypse začne být ještě více šílený, takže nezapomeňte navštívit také domovskou stránku autorů a připravte se na Fallen Earth Blood Sports Patch! Pro více informací ohledně PTS sem a toto oficiální usnesení se nachází tady.



23.4.2010 - Dostupné módy arén na PTS Oficiální
První dva typy zápasů v Krvavých Sportech, Deathmatch a Survival, byly od této chvíle dostupné k otestování všem krvežíznivcům na PTS. Pro tuto příležitost jsou vytvořeny na oficiálním fóru také speciální kategorie (Deathmatch či Survival), kam je možné vložit své komentáře či dojmy. Vývojáři nám doporučují sledovat toto PTS vlákno, jelikož bude průběžně aktualizováno.

Instrukce pro připojení do Krvavých Sportů:

   1. Přihlásit se na Public Test Server
   2. Vybrat si svůj charakter
   3. Zmáčknout "Play" pro vstup do světa
   4. Kliknout na "Menu"
   5. Kliknout na "Blood Sports" skoro až nahoře
   6. Z nového "Blood Sports" okna s frontou vybrat buď "Death Match" anebo "Survival"
   7. Kliknout na "Join Queue"

Seznam známých chyb a stejně tak list specifických záležitostí, které by chtěli vyvojáři konkrétně pomoci otestovat naleznete opět na výše zmíněném PTS fóru a pro jistotu je tu opět odkaz i na PTS klienta. V tento okamžik byly trochu upraveny podmínky testovaných typů zápasů, kde fronta byla snížena z 16 na 8 a úroveň hráčů požadovaná pro vstup byla z 5 zvýšena na 10. Oficiální oznámení je zde.


22.4.2010 - Nové velení oznámeno Oficiální
Máme tu pár zajímavých zpráv, o kterých by naše komunita rozhodně měla vědět. Ve firmě došlo k její výrazné restruktualizaci a důležitým krokem, který na sebe nenechal dlouho čekat, bylo zvolení osob do hlavních pozic týmu. Přivítejme tedy v nových vedoucích úlohách Wes Platta jako ředitele vývoje obsahu, Marii Croal jako hlavní vývojářku, Grega Rotha jako hlavního systémového vývojáře a Joshe Peeryho jako vedoucího obsahového týmu. Marie, Wes, Greg a Josh jsou s partou Fallen Earth již téměř od počátku (2006-2007) a tato změna jejich postů je pro ně jistě zajímavou výzvou. Co se týká nás hráčů, tak prý dostaneme brzy možnost více poznat celý tým formou vybraných dotazů, které bylo možné zanechat na oficiálním fóru ve vlákně tomu určeném. Odpovědi na tyto otázky budou zveřejněny opět na fórku a jako první na ně byl přichystán Wes. Bylo možné také zastihnout a případně zasypat dotazy Marii a Wese 29.dubna kolem deváté večerní během pokecu s vývojáři na oficiálním Twitteru. Tyto zprávy jsou k nalezení oficiálně tady.


22.4.2010 - Omrkněte si Blight Wolf mounta
Neoficiální
Touto dobou čekali nedočkavě všichni v Pustině na blížící se rozšíření oblasti okolo Deadfallu a s tím spojené přídavky. Jednou z takových přidaných novinek je mount Blight Wolf, kterého (pokud ho ovšem samozřejmě chcete) si však budete muset zasloužit. Jediní kdo ho totiž umí zkrotit jsou Shiva´s Favored, u kterých je potřeba získat dostatečně vysokou důvěru či reputaci a to plněním různých misí pro ně. Web Massively měl možnost prezentovat jedno krátké představovací promo video tohoto nového mounta, které si můžete shlédnout v sekci videa tady u nás (v lepší HD kvalitě je k dispozici také na kanálu YouTube). Celý článek na Massively je zde a oficiální zpráva tudy.


20.4.2010 - Obsahový Patch v1.4 přistává na test serveru Oficiální
Vývojáři oznamují, že v následujících týdnech se život všech přeživších v Provincii Grand Canyon na PTS trochu více zintenzivní. Nepřátelští putovatelé se budou objevovat v celoplošných Krvavých Sportech či se budou prohánět na nově vytrénovaných Blight Wolfech, anebo se budou hystericky přehrabovat v odpadcích s vidinou vytvoření nových předmětů. Klany si budou navzájem vyhlašovat války nalevo i napravo a v okolí Deadfallu se bude potulovat něco málo nových ozářených potvor, které se budou snažit všechny zabít. To vše je očekáváno, tak se nenechte zaskočit. Jelikož tým pracoval na tomto v1.4 obsahu posledních pět měsíců, tak je čas ho začít pořádně veřejně testovat než se pustí na ostro. Počínaje 23.dubnem a následujícími pár týdny poté budou vypouštět postupně části tohoto nového obsahu na PTS k testování. Tvůrci vyzývali komunitu, aby se do těchto testů co nejvíce zapojila, jelikož právě na její zpětné vazbě jim velmi záleží. Na oficiálním fóru k těmto účelům vytvořili i speciální sekci, kde jsou k nalezení věci, které by rádi otestovali nejvíce. Kvůli všem změnám byl na PTS importován i aktuální stav postav z Live Serveru ze dne 19.dubna (kdo stále ještě nemá PTS, tak račte tudy). Oficiální zpráva je k nalezení tady.


20.4.2010 - Vypusťte psy! Oficiální
Pet (společník), ve formě psa Wasteland Mutt, se od tohoto dne nečekaně dříve zabydlel na Live Serveru. Je možné jej koupit u prodejců paliva a krmiva (Fuel and Feed Merchant) na benzínkách napříč S1-S3 za lidovou cenu kolem 500 čipů. Přejmenování probíhá podobně jako u mountů (tzn. kliknout na společníka a napsat do chatu příkaz /renamepet ajménojakésizvolíte, druhou možností je kliknout pravou myší na originální název peta (Wasteland Mutt) v horní části jeho tabulky a použít volbu Rename Pet). Nemáme se prý ale moc vázat na toto zvíře, v oficiálním textu na konci se vyskytuje menší tajemná informace, že bude existovat ještě jiná varianta a to v Deadfallu!


19.4.2010 - Patch v1.3.11 Oficiální
Tentokráte ne balíček, ale pořádný balík oprav či úprav a přídavků vtrhl na Live Server a to s pořadovým číslem v1.3.11. Prvním přídavkem v dodaném novém obsahu, který se již nějakou dobu testoval na PTS, se stávají duely. Díky tomuto systému si je možno dát pořádně do zubů ve dvou kdekoliv v celém širém herním světě, kromě PvP zón (kde ztrácí tato funkce, kvůli otevřenému PvP, smysl). Vítěz takovéhoto klání je vždy oznámen v lokálním chatu všem na obdiv. Druhou záležitostí v balíku novinek je předělané konfliktní město v Sektoru 2 a to New Gallows. Celá výše zmíněná oblast byla zabrána skupinou Human League a hráči tak zde měli možnost otestovat nové mise a odměny spojené s tímto místem. Zóna byla po omezenenou dobu pouze v režii PvE a aktivování zpět na předělané PvP konfliktní město bylo ohlášeno pro Patch v1.4. Vyrovnanost v boji s chladnými zbraněmi zajišťuje další krok v balancování pušek a to změnou atributů jejich postihů, konrétně na -60 Melee Def (obrana proti chladným zbraním) u ostřelovacích pušek a kuší zůstává, střední bojové pušky sníženo na -30 Melee Def a lehké útočné pušky či brokovnice snížené na nejmenší možnou hodnotu -15 Melee Def. Těžké zbraně jako raketomety zůstávají také na původních -60 Melee Def. Speciálně upravené vyrobené verze všech různých typů zbraní mohou tyto postihy značně ovlivnit. Dále se také ve frakčních táborech v okolí konfliktních měst objevili obchodníci s Basic a Simple Repair kity, v kempech u Haietty či Park City přicházejí prodejci dokonce s nabídkou Average Repair kitů. Pár změn proběhlo i u potvor, kdy například byly aktualizovány staty u všech stvoření v New Flagstaff Univerzitě, byly prodlouženy časy znovuobjevení některých typů Ferocious Bearů, odstraněn byl nepotřebný drop pro misi padající z určitých typů goril, aktualizovány byly také staty a schopnosti Changed potvor v Hive of the Changed. U efektů se zvýšila maximální vzdálenost použití u Toxic Fumes (což zamezí aplikování efektu na někoho kdo zemřel). Odstraněno nebo přesunuto bylo několikero nezískatelných scavenge schránek (nodes), do instancí všech tří sektorů bylo přidáno mnoho věcí získatelných sběrem ze všech typů schránek, poupraven byl čas znovuobjevování nodů v okolí blízkosti měst (například některé typy vysbíratelných aut mají dokonce extrémně nastavený čas objevení na zhruba 10 minut). Mnoho změn proběhlo hlavně u různých itemů (věcí všeho druhu), zmíněna budiž změna nejdůležitější a tou je systém fatigue (únava). Jedná se o nadstavbu poškození vybavení (nejdříve je kondice a poté je tato únava), kdy při každém opravení věci ztratíte jeden bod fatigue a tyto body mohou být obnoveny jen obětováním podobné věci ve prospěch té rozbité. Pak také byly přidány nové LifeNety, jeden blízko New Flagstaff University v Sektoru 2 a dva blízko Docuer´s Court v Sektoru 3. U mutací byly aktualizovány všechny stupně Reconstruction, tak aby pracovaly více účinně. Předělán byl lightbearerský Capstone s názvem Sharing the Light, snížen je čas použití na 2 vteřiny, doba znovupoužití (cooldown) zredukována na 5 minut a AoE funkčnost byla poupravena tak, aby tato dovednost fungovala jen na mrtvé členy party (hodnota léčení zůstává nezměněna). Mounti tu mají také pár úprav, bylo zvýšeno zdraví Franklin´s Rider Horse na 500 a kapacita inventáře na 30 slotů, dále zvýšeno zdraví Vista Ranger Horse na 400, také byla zvýšena kapacita inventáře u Portland Runner na 20, a byl nížen čas vyrobení Electric Buggy. U výroby (crafting) jedna podstatná změna - byl snížený zisk XP za výrobu vozidel o 50% a "psaní" knížek o 80%. Co se týče úprav vzhledu, tak například byly poupraveny částicové efekty u účinků smradlavých brouků (Stinky Bug), upravenn byl dohled hor v dálce, byla opravena chyba přesvětlených vozidel pod působením baterky v noci, také opravené dveře koupelen v budovách lépe sedí, jsou tu i přemodelované textury většiny stanů či chatrčí kvůli lepšímu vzhledu a výkonu, Shadowfinder Googles mají svojí vlastní novou ikonu. V animacích byl upraven způsob jakým jsou drženy jednoruční chladné zbraně a to jak z pohledu v první, tak i ve třetí osobě. Nakonec tu jsou zvuky - aktualizováno bylo mnoho zvuků párů bot, kde před tím nekorespondoval zvuk povrchu po kterém s nimi hráč kráčel, je upraveno časování zvuku vytažení a zatažení pistolí, upraven je zvuk tlumičů, přidány jsou čtyři nové SMG zvuky (na základě MP5, MP7 a UMP45), učiněny byly změny v mixování zbraní v boji, byl změněn formát mnoha UI a tutoriálových zvuků kvůli zachování co nejnižší možné velikosti souboru. Nakonec je tu ještě obří seznam všemožných oprav misí ve všech sektorech, zde doporučuji kvůli konrétním případům shlédnout kompletní Patch Notes na našem fórku, anebo na oficiciálním fóru (také oznámení je zde).


16.4.2010 - Fallen Earth, GameZone a VGChartz uvádí “Slots Night” Oficiální
Opět proběhl jeden z dalších promo eventů, tentokráte ve spolupráci s GameZone a VGChartz. Celá noc (pod názvem Slots Night) plná ingame jídla, pití, cen a čipů nesoucí se v zábavně hazardním duchu. Aby byl tento event pořádně nakopnut, tak poskytli vývojáři Fallen Earth webu GameZone celkem 2000 volných klíčů do hry (plnou verzi, nikoliv trial!) s přístupem úplně ke všemu a VIP statusem pro Slots Night. Prvních 50 šťastlivců, kteří po tomto klíči sáhli a vytvořili si herní účet, tak získali ještě navrch jako ingame bonus něco čipů do vínku, aby si více užili extra hazardu. Tento event byl ohlášen na sobotu 1.května od 01:00hod. do 7:00hod. našeho času, místo konání Bunker Bar v Embry Crossroads (waypoint 4241542 3232776). Kromě hazardování se zde rozdávaly drinky a byla také možnost zaregistrovat se do klanu patřícího GameZone s názvem Zone Warriors, členové osazenstva GameZone oznámili hostování několika ingame setkání týkající se právě Slots Night ve dnech 16. a 23.dubna. Oficiální oznámení padlo zde.


14.4.2010 - Patch v1.3.10 Oficiální
A máme tu další popis záplatovacího balíčku, tento je pod označením v1.3.10. Od nyní se například přestává regenerovat Stamina při skoku. Dále také bylo přidáno preventivní opatření zamezující hráčům omylem zasílat poštu NPC či mountům. Aktulizace proběhla u chybové hlášky, která oznamovala "Invalid Target" (neplatný cíl), nyní již korektně zobrazuje hlášku "Out of Range" (mimo dosah). Zlepšen byl i pohyb NPC, pokud hráč běží. Mounti byli opraveni tak, aby se spawnuli (objevili) ve správné výšce na svazích. Bug, který způsoboval zaseknutí hráčů v případě, že byli zabiti v instanci ve stavu kdy byli knockoutováni a leželi na zemi, by se již neměl opakovat. Odpočet při odhlášení se již nezruší pokud se během něj budete pohybovat. Byla přidána zpráva, která se zobrazí, pokud se nepodaří jinému hráči nasdílet misi. Také by se již nemělo stát, že bude hráč odstraněn z týmu, pokud bude odpojen od serveru. Opravena byla i chyba kdy hráč zůstal stát potom co padl. Patch Notes v originále u nás a na oficiálech.


14.4.2010 - První vylosovaný náborář ohlášen Oficiální
Jistě víte, že máme všichni možnost rekrutovat své přátele do hry pomocí jednoduché funkce Recruit-A-Friend (anebo se také nachází v první obrazovce po nalogování do účtu na oficiální stránce hry). Co ale možná nevíte je to, že díky této funkci tu je každý měsíc možnost vyhrát losování o originální motorku Badland Rider. Vylosován je vždy jeden hráč měsíčně, kterému byl Recruit-A-Friend potvrzen. Prvním takovým vylosovaným šťastlivcem se stal za měsíc březen hráč s nickem Ryan0195, který se může od nyní stylově prohánět Pustinou právě na tomto drsňáckém Badland Rideru. Vývojáři (i my) blahopřejeme! Oficiální oznámení je tady.
Badland Rider má tyto vlastnosti:

Health: 600
Armor use: 200
Dodge: 256
Melee Defense: 256
Stamina: 112000
Fuel Efficiency: 1000
Max Slots: 20



14.4.2010 - Den Duelů na PTS pod taktovkou klanu Wolves of War Neoficiální
V tento den byl vyhlášen malý Event spojený s testováním duelů a to na 17.dubna ve 21:00hod. našeho času. Pořádajícím klanem byli Wolves of War, místo konání PTS (veřejný testovací server). Pokud jste tedy měli možnost přizvat si případně nějaké ty přátele a objevili jste se v tu dobu na Test Serveru v Embry Crossroads (opět připomenutí rychlého cestování na PTSku - otevřít okno "Actions" a v záložce "Mutations" se nachází ikona pro Bus Stop mutaci, po jejím nakliknutí se objeví autobusová zastávka a vy si podle abecedy vyberete jakékoliv město ve hře a budete tam okamžitě dopraveni), tak jste se mohli zůčastnit různých týmových či sólo klání (vývojáři žádají vždy po takovýchto akcích i nějakou tu aktivitu a zpětnou vazbu na oficiálním fóru, díky tomu se opravdu spousta věcí vyladí). Byla tu také šance získat od zástupce klanu Wolves of War (Neal) dokonce i nějaké ty XP boostery použitelné na Live Serveru. Pokud ještě stále nemáte staženého klienta PTS, tak si ho můžete pořídit tudy. Oficiální zpráva je zde.


13.4.2010 - Patch v1.3.9a Oficiální
V této malé záplatě pod označením v1.3.9a bylo odstraněno opět něco málo nedostatků. To se týká například chyby kdy se měnila pozice při držení raketometu v tutoriálu, opravena byla i chyba kdy se přerušovalo harvestování pokud jste vstoupili do hry v pohledu z první osoby bez držení jakékoliv zbraně. V uživatelském rozhraní se již správně zobrazuje mission tracker poté co vstoupíte do hry. U vozidel byla aktualizována animace zatáčení, při rychlém zabočení se již nestane, že by docházelo k blikání tohoto vozidla. Oficiální Patch Notes k přečtení u nás a na oficiálech.


12.4.2010 - Stav hry Oficiální
Po delší době (zhruba po čtvrt roce) nám autoři předkládají sumář o hře na čem právě intenzivně pracují a co nás čeká v dalším období (jistě není od věci dodat, že tento sumář vznikl hlavně právě kvůli komunitě dovolávájící se něčeho takového na oficiálním fóru). Nejdříve ze všeho nám však chtějí sdělit dvě důležité věci.

Tou první je, že si tým uvědomuje mrzutost či znepokojení některých hráčů nad odchodem Lee Hammocka z Fallen Earth. Oni sami si Váží Leeho přínosu pro tento projekt a budou rozhodně pokračovat (jako již dobře zaběhlý tým s pevnými základy) ve svých vizích. S pomocí komunity budou postupovat kupředu a bude se objevovat stále nový obsah. Vývojáři mají hutné plány pro mnoho nových nadcházejících záplat a jsou nadšeni z práce na rozpracovaném příchozím Sektoru 4. Záměrně si vybrali za cíle ty nejsnadněji dosažitelné a s radostí nám je budou servírovat v podobě aktualizovaných záplat, nových funkcí a pokračujících optimalizací.

Ta druhá věc se týká radostného oznámení, že minulý měsíc bylo zaznamenáno velké procento nárůstu předplacených účtů a zvýšené prodeje. Pracuje se na několika dalších partnerství, která zajistí a posílí přítomnost hry v obou distribučních větvích a to jak v digitální, tak krabicové verzi. Těší se na spolupráci při rozšiřování naší komunity, ve které se všichni snaží pomoci novým hráčům, aby se cítili vítáni.

Vývojáři již dříve vypustili nějaké informace o zajímavých herních prvcích a doplnění, které jsou připravovány pro Patche v1.4 a v1.5, nyní přichází chvíle si je opět trochu připomenout. Původní plán byl vypustit nový obsah formou přidané oblasti Deadfallu v Patchi v1.4 a poté měla přijít pořádná nálož PvP prvků s Patchem v1.5. Jak ale postupoval jejich vývoj, tak se ukázalo, že budou moci uvolnit nový obsah obou Patchů v jedné jediné velké náplasti v1.4. Tato je naplánovaná na 2. čtvrtletí tohoto roku a bude obsahovat nové PvP arény, nový obsah oblasti Deadfall, zmutovaného mounta, systém zaznamenaných úspěchů (achievements), vylepšené konfliktní město, klanové války a stejně tak další pokračující optimalizace či úpravy.


Krvavé Sporty přinesou nové PvP arény, které umožní hráčům zůčastnit se ve čtyřech odlišných PvP akcích: Deathmatch, Assault, Survival a Capture the Flag. Tyto bitky jsou určeny jak pro sólové, tak i týmové hraní a konkurenceshopné jsou zde obě strany v zastoupení bojovníků s palnými i chladnými zbraněmi. Hráči mají možnost přihlásit se do klání prostřednictvím systému front, který je dostupný z jakéhokoliv místa celého herního světa. Utkání se budou konat ve speciálně navržených úrovních, kde budou k nalezení i hlasatelé či obchodníci u kterých si bude možné nakoupit zbrusu nové PvP zbroje a vybavení za vydělané Deathtoll body.

Území Dedfallu zvýší nejvýše dosažitelnou úroveň ze 46 na 50, poskytne více jak 140 nových misí a stejně tak i další prozkoumatelný prostor pro hráče. Celá tato oblast postupně odhalí tajemství LifeNetu a dává nám šanci dozvědět se něco více o Shiva´s Favored díky spojenectví s nimi, což bude umožněno několika speciálními misemi. K objevení na nás čeká celkem pět nových osad, včetně tábora Shiva´s Favored a zničeného města Los Alamos. V oblasti se vyskytuje také šest nových instancí, včetně příležitosti pomoci Grahamům získat zpět LifeNet zažízení a zabránit Shiva´s Blessed v naplnění jejich plánů.

Pokud to snad vypadá jakoby toho tu bylo hodně k objevování, tak tomu tak rozhodně je. Prozkoumávání nám bude zpříjemněno hlavně také díky možnosti spojenectví, které vyústí získáním Blight Wolf mounta. Toto stvoření je jedním z oblíbených tvorů ve hře, je pěkně velký a prostě úžasný. Co se týká statů, tak je srovnatelný s koněm (skladovací prostor, rychlost a krmení).

Mimo akce v arénách se PvP rozšíří do celého herního světa také formou klanových válek. Klany si budou moci vyhlašovat válku mezi sebou na základě datumu a času odstartování, doby trvání (či bodovací hodnoty) a také se zde nachází seznam členů, kteří se války zůčastní. Hráči budou mít rovněž možnost vsadit si na vítěze nějaké ty čipy. Jakmile je válka vyhlášena, tak mají členové válečnických skupin z každého klanu možnost zabíjet své protivníky kdekoliv v celém herním světě až na vyjímku PvP zón. Některé z mechanismů zakládajících se na výzvě přitvrdí a dá tím pádem každé straně šanci vzít boj více osobně. V kombinaci s upravením konfliktních měst se tak více jasně definují cesty pro oba způsoby potyček, jak pro klan anebo frakci, bez toho aniž by bylo nutno tyto dva zájmy křížit.


Kromě toho všeho pracují vývojáři na několika dalších menších vylepšeních, které budou dodávány v několika následujících záplatách. Tým animátorů také usilovně pracuje na předělání všech animací chladných zbraní, tak aby vše působilo autentičtěji. Dále bude zapracován nový způsob ořezávání terénu, díky kterému dostane prostředí mnohem realističtější a detailnější vzhled. Systém efektů bude taktéž předělán kvůli vyřešení nevyváženosti. Tento nový systém bude snažší pochopit a používat. Pro usnadnění a využití všech nových funkcí po těchto velkých systémových změnách nás vývojáři vybaví jednorázovým kompletním respecem. Pušky a jednoruční vs obouruční zbraně se dočkají ještě dalších změn ve vyváženosti.

I přes pokračování prací na příchozích záplatách je ve vývoji i velmi očekávaný Sektor 4. Tvůrci jsou si vědomi toho, že se to může zdát jako mýtus, ale je to skutečnost a následující informace je toho důkazem. V Sektoru 4 se hráči setkají s mnohem strašidelnějším prostředím. GlobalTeh v této nové oblasti prováděl nějaké hrozivé biologické experimenty a síla přírody je zde přímo evidentní (k vidění jsou rostliny, které pohltily budovy či dokonce celá města, viz. obrázky níže).

Děje se toho mnoho a ještě hodně zajímavých věcí máme před sebou. Tým je nadšený z práce, kterou vykonává a vývojáři jsou rozhodně otevřeni všem názorům a podpoře komunity za kterou také děkují. Oficiální článek o stavu hry je k nalezení zde a také pár detailů se je možné dočíst (a prohlédnout si i nějaké ty obrázky) i na MMORPG.com tu a tady.


8.4.2010 - Patch v1.3.9 Oficiální
Tento balíček oprav s označením v1.3.9 nám opět přináší něco málo záplat. Ve fyzice byly učiněny další optimalizace napomáhající práci s dostupnou volnou pamětí, také byla vylepšena kontrola pozice postavy před vstupem do hry tak, aby se předešlo propadávání skrze textury. Tlačítko pro vstup do hry se po neúspěšném přihlášení nyní rozsvítí ihned a ne až po vypršení času. Odstraněna byla chyba kdy zmizel kurzor poté co jste byli zabiti během lootování s otevřeným oknem lootu. Opraven byl autoběh, který se korektně nezapínal po aktivaci při běhu se zaměřovačem. Aktualizovány byly také stromy a to tak, že jsou nyní viditelné i když jsou vyplé textury. Problém, kdy se při automatickém přechodu do pohledu první osoby před nějakou překážkou označila vaše postava, byl odstraněn taktéž. Tooltip pro srovnávání předmětů byl opraven a ukazuje se už také u storage slotu. U harvestovacího tooltipu se nyní zobrazuje potřebná úroveň kitu a kit, který hráč má u sebe a pokud nesplňuje tyto požadavky, tak bude požadavek svítit červeně. V aukci přibylo potvrzovací okno u všech operací týkajících se přihazování a koupě, obsahuje mimo jiné název a počet. V položce hlavních nastavení se změnila možnost pro Alienware Light FX, která je nastavena ve výchozím nastavení na vypnutou (dříve byla vždy zapnuta ve výchozím nastavení). Od nyní je také možné udělit práva kterékoliv hodnosti v klanu. U mountů je také pár změn jako revize vozidel a snížení jejich chvění, opraven byl pohled myší při skoku tak, že se během něj dá rotovat kamerou a ne mountem. Mount by se již neměl pohybovat při nastupování/vystupování, také zvuk se již nebude ztlumovat při míření na mountech. Aktualizovány byly také vystupovací animace, aby nedocházelo k některým kolizím. Oficiální Patch Notes jsou k nalezení zde a také na našem fóru tady.


7.4.2010 - TGC 2010: Vývojáři Fallen Earth se vystavují Oficiální
Tým vývojářů Fallen Earth se rozhodl představit se (jako přednášející zde byl například Chris Deavellar, vedoucí výtvarník a kreslíř FE) také na další novější herní konferenci s názvem Triangle Game Conference. Tato akce se pořádala již po druhé (při uvedení v minulém roce se jí zůčastnilo kolem 40 různých větších společností spolu se z hruba 700 účastníky) v severní Karolíně ve dnech 7.3-8.3.2010. Tato konference se týkala pouze vývojářů a profesionálů působících v interaktivně zabavním herním průmyslu, nikoli veřejnosti či samotných hráčů. Oficiální oznámení k přečtení zde.


5.4.2010 - Sbohem, pane Lee Hammocku! Oficiální
Na oficiálním webu Fallen Earth se před pár dny objevila jedna důležitá zpráva (nyní, zřejmě kvůli případným rozvířeným zbytečným spekulacím o dalším vývoji hry, se již mezi oficiálními oznámeními raději nenachází). Tou (pro někoho smutnou, pro někoho varující, pro někoho možná dokonce i potěšující) zprávou není nic jiného než odchod hlavního designéra hry a to pana Lee Hammocka (jeho přezdívka v týmu je "The Beard Man"("Vousáč")). Parta vývojářů se s ním neloučí (i podle jeho vlastních slov na fóru, jen pro registované) kvůli penězům, neshodám či jiným důvodům. Hlavní důvod je prý ten, že hledá nové zkušenosti a výzvy (na FE pracoval zhruba 4-5 let a zdá se mu, že už dělá stále to samé), kvůli tomu se prý s radostí i kompletně přestěhuje. Další důvod je také ten, že dostal příležitost pracovat na nové MMO (pojmenované jako Gargantuan) jako tvůrce dějových linek a to od jedné z největších komiksových společností v Americe - Marvel, což pro něj jistě znamená prestiž (mimo jiné je i opravdu velmi nadšeným fandou komiksů, měli bysme prý vidět jeho dům). Vývojáři nás samozřejmě ubezpečují, že tvrdě pracují dál na novém obsahu (nyní především na patchi v1.4 a mimo jiné také na Sektoru 4) a vylepšení pro ten stávající. Nezbývá než držet pěsti oběma stranám a to jak Leemu v jeho nové pozici a týmu Fallen Earth ať zvolí toho nejlepšího nového hlavního designéra ku prospěchu nás všech! Toto oznámení je stále k dispozici na oficiálním fóru a to rovnou tudy.


1.4.2010 - Klany pořádají dny duelů na PTS Neoficiální
Touto zprávou vyzývaly klany hráče k připojení se na PTS v sobotu, dne 4.3. za účelem řádného otestování duelového systému. Umístění bitevního pole bylo zvoleno v Sektoru 1 ve městě Embry Crossroads (v oficiální zprávě byla i malá nápověda co se týká Fast Travelu na PTS, a to ta, že v menu akcí (konkrétně Mutations) naleznete ikonu pro vyvolání mutace Bus Stop NPC, které vás dopraví do kteréhokoliv města). Hostujícími klany byly The Postmen Clan a The Public Test Server Clan, kde jejich klan lídři (Jhanza či Thomas Gallant) během tohoto eventu rozdávali dokonce XP boostery použitelné později na Live Serveru.


1.4.2010 - K dispozici je nový pidiklient pro Maca Oficiální
Tato krátká zpráva je určená hlavně uživatelům počítačů Apple Macintosh. Icarus Studios neustále pracuje na zlepšení hry pro tuto platformu a výsledkem jejich posledního snažení je nový Mac beta mini klient. Tento obsahuje stejný obsah (nová verze updateru a beta klienta) jako předešlý originální Mac beta klient, ale nabízí mnohem menší objem dat ke stažení (500MB). Stáhnout si tohoto klienta je možné tady, na prostudování je také k dispozici oficiální Mac/Wine FAQ. Ke zprávě z oficiálních stránek tudy.















1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11