wz
Fallen Earth - Info Fallen Earth - Fórum Fallen Earth - Galerie Fallen Earth - Ostatní Fallen Earth - Vzkazy Fallen Earth - Odkazy




26.5.2010 - Patch v1.4.2
Oficiální
Po trochu delší odmlce se na server dostavil balík oprav s označením Patch v1.4.2. A tak tedy klasicky telegraficky. Proběhla zde drobnější úprava kódu přihlašovaní, tak že se zobrazuje i varovná hláška při neúspěšném připojení na server a následovně je hráč vrácen do výběru postav. V módu CTF pro Krvavé Sporty již není podmínkou pro sebrání vlajky volný slot v inventáři. Respec se nyní nezdaří pokud je finálové potvrzení jiné oproti náhledovému. Další změny jsou hlavně v uživatelském rozhraní, například byl přidán zbrusu nový chatovací kanál založený na frakcích. Byla přidána možnost vypnout upozornění na Achievementy, také je již umožněno hýbat s oznamovacím oknem dokončených Achievementů (tato funkce se zapne v options pod položkou "Move Hidden Windows", která se používá k zapnutí/vypnutí všech skrytých oken). Do detailů v okně skilovacích knih přibyla informace o tom, zda danou dovednost již umíte či ne. Dodáno bylo něco málo chybových hlášek do klanových válek. Při nakupování či přihazování v aukci se již nestane, že po provedení transakce se vrátíte na první stránku výběru. Přejmenování mounta, v případě, že na něm sedíte, se provede již okamžitě. V zadání frakčních misí se nezobrazí odměna pro frakci se kterou nejste přátelští. Oprava je také u okna receptů, kde se nyní zobrazuje správně potřebná základní hodnota namísto modifikovaného tradeskilu. Pokud zadáte vytvoření receptu do fronty, poté aktivujete jiný recept a pak opět stejný recept jako ten první, tak se výroba bude odvíjet přesně tak jak jste jí v tomto pořadí zadali. Na mapě a radaru se již objeví členové raidu, kteří jsou více vzdáleni (stejně jako u party). Co se týká klanů, tak byla opravena chyba způsobující mailovaní věcí z klanového trezoru zpět hráči, který je vložil do již plného trezoru. Zafixován byl možný pád klanových válek. Členové klanu již nemohou měnit práva nižším hodnostem pokud k tomu sami nemají přidělené právo. Opravena byla chyba kdy je neaktivní lídr klanu nahrazen jiným členem náhodně, u neaktivních klanů se výběr provede po nalogovaní existujícího člena do hry. Co se týče boje, tak byla opravena chyba kdy dopravní prostředky poskytovaly při opuštění PvP zón hráčům nezamýšlený kryt. Pokud je hráč zasažen oběmi jednoručními zbraněmi naráz, tak se již správně zobrazuje záznam poškození. Opraven byl bug kdy nefungoval útok, který následoval po připraveném útoku. Byla přidána možnost skrýt zaměřovač. Aplikována byla atletická vlastnost skrytí do klanových válek a duelů. Fixnuta byla chyba kdy se úroveň přiblížení nezresetovala při opuštění zaměřovacího módu s optikou (pokud je zapnuté auto přepínání pohledu z první osoby). U Achievementů byly opraveny dvě velmi nepříjemné zamrzávací chyby v manažeru Achievementů. Opravena byla chyba s prázdnými okny kompletovaných úspěchů. Negativní frakce již také neodmění hráče frakčním achievementem. Postavy či sbíratelné schránky se již správně objevují v instancích, odstraněny byly  některé prodlevy paměti, byl poupraven kód pohybu petů, aktualizovány byly i VOIP servery aktualizací od VIVOXu. Ze Sektoru 3, Deadfallu byly odstraněny Muscular Regulatory od trenérů medicíny v Pitchblende a Los Alamos. Patch Notes jsou k nalezení neoficiálně tady u nás a také zde na oficiálním fóru.


26.5.2010 - Lagwar: Rozhovor s vývojáři
Oficiální
Na 28.5.2010 od 00:30hod našeho času byl ohlášen hned další zajímavý Podcast a tentokráte na rádiu LagWar. Moderoval Heero a na pomoc si vzal jako hosta lídra Wolves of War, ZeroGravitySE, na jejich dotazy odpovídal projektový manažer/produkční, Dave Haydysch a vedoucí obsahu, Wes Platt. Padlo zde mnoho podobných či stejných otázek jako v případě rozhovoru na Massively (především o posledním Stavu hry a o Patchi v1.4) a tak zde bude uvedeno jen to něco málo navíc řečeného. To se týká například počasí, jen tak mezi řečí nám bylo prozrazeno, že se pracuje na dalších typech. Další probíranou věcí byl příchozí Fast Travel systém. Jak již bylo dříve řečeno, tak bude dosti omezen (jedno teleportovací místo na sektor - Watchtower, New Flagstaff, Trader´s Flat, Los Alamos) a bude i stát něco čipů. Nejdříve k tomu bude potřeba splnit misi, abychom se naučili tuto vlastnost a poté bude možné využít právě těchto specifických LifeNetů. Na okraj k tomuto bylo ještě prozrazeno, že použili prozatím tento systém, který mohli využít hned, ale mají rozpracované nějaké nápady jak tento Fast Travel udělat zajímavějším (padl zde kupříkladu i nápad se znovuvybudováním kolejí apod.), jakmile bude učiněn pokrok, tak se to rozhodně dozvíme. Jako další zajímavou probíranou věcí byla aplikace pro iPhone, Dave se o ní s radostí rozpovídal, ale vše již bylo řečeno dříve. Také se zde rozebírala podpora klanu T.E.M.P.S, což je klan hlavně pro nováčky (v nedávné době prý padla hranice 1000 členů), jedná se o velmi nápomocnou část komunity, které věnují značnou pozornost i vývojáři (samozřejmě nezapomínají vyzdvihnout úsilí a práci skupiny Hazmat). Dále se mluvilo o frakcích, byli jsme ujištěni, že do budoucna se okolo frakcí učiní ještě dosti změn. Například jde o větší váhu frakce, týká se to specifických mutací či skillů přiřazených právě frakcím (ještě není vše rozhodnuto, takže se jedná zatím o koncept). Na konec se pobavili o komunitě a zvláštních událostech (eventech), které vykonávají GMka (jako různé přepady měst, atd.), zde bylo potrvzeno, že jich v budoucnu rozhodně uvidíme více. To by bylo vše co se týká tohoto kratšího (ne však nezajímavého) rozhovoru, oficiální upozornění na něj naleznete tu a tady, poslechnout si celý rozhovor můžete přímo na tomto odkazu vedoucího na Lagwar.


26.5.2010 - Massively: Diskuze o Stavu hry
Oficiální
Na Massively se objevil zajímavý Podcast rozhovor týkající se posledního Stavu hry. Interview moderovali Shawn a Rubi, kteří pokládali otázky sesumírované z oficiálního fóra hry či mailů jim zaslaných a na ně odpovídal ředitel vývoje obsahu, Wes Platt. Z rozhovoru vyplynulo pár zatím nikde neprezentovaných novinek, které si zde ve zkratce popíšeme.

Zvýšení maximální dosažitelné hranice frakčních bodů v Deadfallu se momentálně týká jen PvP orientovaných hráčů a to se brzy změní, aby měli i PvE hráči možnost tyto body získat a to přidáním nových PvE frakčních misí a také přidáním schránek potřebných pro stávající frakční mise do zón mimo PvP Office Park.

Další probíranou záležitostí jsou nové zbroje a také nově ohlášený Serendipity systém. Co se týče zbroje, tak máme již brzy očekávat novou várku vyrobitelných věcí a to v nejbližších týdnech. Serendipity systém přináší do hry speciální raritní potvory, které se budou vyskytovat náhodně v určitých daných oblastech (takže ne úplně náhodně kdekoliv v celém světě) všech tří sektorů již od 5.levelu (na každém levelu bude nějaká taková potvora) a pokud je objevíte a zabijete, tak je tu jistá možnost, že z nich získáte velmi dobré věci (které budou na úrovni korespondující s místem ve kterém právě lovíte). Tyto věci budou rozhodně velmi kvalitní, ale nikdy ne tak, že předčí ty nejlepší vyrobitelné a ještě není úplně rozhodnuto jestli budou obchodovatelné (zdá se však, že spíše ano).

O čem se také mluví dosti v poslední době je budoucí vyladění (tweak) frakcí. Wes zde nejdříve vtipně definoval co to vlastně pro vývojáře Fallen Earth znamená tweak, není to prý pro ně nic malého (kosmetického), ale jedná se vždy o funkce větších rozměrů (pokud bychom to měli přiblížit, tak tweak je pro ně například přidání celých Blood Sportů). Máme tedy očekávat rozhodně o dost větší váhu frakce, kterou jste si vybrali, tak aby tato vaše volba měla dopad na další konání ve hře.

Prostor byl také věnován příchozímu systému počasí. Například na dotaz ohledně sněhové pokrývky se dostalo odpovědi, že již v ranných fázích alfa hry měli vývojáři možnost pokrýt povrch sněhem, ale problém prý byl v umístění sněhu na střechy budov apod., což by se ale časem možná mohlo i změnit, jelikož kód enginu hry od té doby značně postoupil. Momentálně je v tomto systému obsažen déšť (kdy kapky vody bubnují na povrchy), hromy a blesky. V tuto chvíli se jedná jen o audiovizuální zážitek, snad časem by mohlo jít i o jakýsi buff/debuff z tohoto počasí, anebo by se také ve hře mohly vyskytovat speciální mise založené na určitém druhu počasí (to vše se teprve zkoumá, slíbeno však není nic). Důležitý aspekt je také chování serveru při uvedení takovéhoto přidaného systému, obavy jsou z lagů (zde Wes i vysvětloval, že většina tak řečených lagů vlastně nejsou lagy, ale převážně se jedná o špatné propustnosti pamětí, které nemají se serverem nic společného, na těchto chybách se usilovně pracuje), ale prý nemáme mít strach, vše vypadá plynule (výsledek však bude znám především až po celoplošném testování).

Další dotazy se týkaly také možnosti rozšíření nastavitelnosti postav jako variabilnější spodní prádlo a tlusté či hubené postavy, to vše však momentálně není prioritou a nezdá se to býti praktické a tak zatím žádné změny neočekávejme.

Odměny za Achievementy (úspěchy) jsou již na cestě a samozřejmě hráče zajímá jaké to budou. Rozhodně prý nemáme čekat, že dostaneme AP navíc za tyto splněné úspěchy, odměnou nám budou nové obleky (ne však nějaká těžká zbroj do boje, ale oblečení civilnějšího a sociálnějšího rázu).

Blood Sportu se také dotkl dotaz ohledně možnosti mít nekonečné náboje či něco podobného, na to Wes odvětil, že pracují na úpravách prodejců, kteří prodávají za Deathtoll body (těchto bodů by mělo být za různé odměny také více než je tomu nyní) utržené právě v PvP akcích, tito budou mít všechny druhy nábojů levnější a tím pádem všem mnohem snáze dostupnější.

Dále se rozebírala otázka ohledně PvP zóny v jižní části Deadfallu, zda bude časem využitá podobně jako Office Park (týká se hlavně frakčních misí), odpověď byla, že takových zón je ve hře více (například v Sektoru 1 s názvem Dry Flats, anebo v Sektoru 3 u Monkey Town, apod.) a slouží k trochu jiným účelům a to k získávání lepších materiálů, které se tam vyskytují a ne kvůli misím. Nepopírá však, že to vývojáři nezkoumají blíže a možná se zde nějakých změn dočkáme (rozdělení těchto "prázdných" PvP zón na menší části kde bude v jedné dostupné to a v druhé zase ono).

Poslední dotaz se týkal ještě jednou Krvavých Sportů a to jestli uvidíme více týmově zaměřených arén, na což Wes odpověděl, že v nejbližší době nás čeká mód Assault, který je cílený čistě na týmovou hru, kde je potřeba na každé ze dvou soupeřících stran plnit čtyři úkoly a při tom buď bránit či útočit. Očekávejme také velmi brzy.

Tak to by bylo rozboru tohoto rozhovoru vše a nezbývá než všechny tyto dobroty nedočkavě vyhlížet. Oficiální zpráva je zde a hlavně celý pokec Episode 101 na Massively ohledně tohoto posledního Stavu hry si poslechněte na tomto odkazu.


26.5.2010 - Války klanů: Exile vs. Wolves of War
Oficiální
Hlavní velení dvou velkých klanů ve Fallen Earth, Exile a Wolves of War, se rozhodlo, že se pustí do masivních bojů v rámci války vedené proti sobě. Tento válečný stav byl ohlášen na 28-30.května 2010 a byly zvoleny i konkrétní bitevní pole (viz.níže). Všichni byli zváni na shlédnutí těchto bitek ve velkém stylu, takže se nepobavili jen zůčastněné strany konfliktů, ale i přihlížející. Čas pro všechny potyčky byl zvolen ideálně kompromisně, aby vyhovoval jak US, tak i EU (každý určený den byl počátek bitvy od 23:00hod. našeho času). Níže tedy následuje rozpis termínů a míst kde se bojovalo:

Pátek, 28.května od 23:00hod.: Zanesville
Sobota, 29.května od 23:00hod.: Midway
Neděle, 30.května od 23:00hod.: Embry Crossroads

Pokud si chcete přečíst více detailů o této velkolepé masivně bitevní akci, tak prosím tudy na hlavní fórum a oznámení oficiální cestou padlo přímo na tomto místě.


25.5.2010 - Triviální noc
Oficiální
V tento den byla avizována poslední Triviální noc měsíce května a to na 28.5.2010, začátek párty od 02:00hod. a kvíz spojený s rozdáváním sponzorských darů od 03:00hod. našeho času. Místo konání standartně v Embry Crossroads Bunker Baru (waypoint 4241542 3232776). V případě, že se vám chce věnovat nějaká ta věcička do sponzoringu akce, tak onu věc stačí zaslat ingame poštou na GM Tiggs. Velkou cenou večera se stal klíček od nejlepšího auta ve hře - Interceptora, věnovaného postavou Leonia. Oficiální pozvání je tady.


25.5.2010 - Thirteen1 magazín: Zeptejte se na hru
Oficiální
Elektronický plátek Thirteen1 zařadil na své stránky již dříve používanou funkci Zeptejte se na hru (Ask the Game) a první vlaštovka, která to znovuodstartovala, je samosebou Fallen Earth. Vaše dotazy týkající se hry jste mohli napsat do 4.6.2010 přímo na tento web. 15 šťastlivců, kteří položí nejzajímavější otázky, obdrží klíče k plným verzím hry. Tyto dotazy jsou k nalezení zde a oficiální upozornění je tudy.


24.5.2010 - Shromáždění klanů
Oficiální
Teď by měli dávat pozor především lídři klanů, jelikož se pro ně chystá jedna důležitá událost. V sobotu 12.6.2010 od 02:00hod. našeho času se bude konat schůze klanových vůdců z celé Pustiny, aby diskutovali o budoucnosti komunity Fallen Earth. Sjezd se uskuteční na komunikačním programu Ventrilo hostujícího klanem Invicta (detaily k připojení obdrží lídři, kteří se k akci přihlásí), účast je limitována na dva členy z každého klanu. Někteří vývojáři zde budou přítomni také, aby získali cenný přehled o aktivních klanech a celkově o komunitě FE. Pro více detailů či pro přihlášení navštivte toto vlákno na oficiálním fóru a oznámení oficiálně je tady.


24.5.2010 - Otázky na vývojáře: Chris se vybarvuje
Oficiální
Jestli vás zajímají informace o lidech z týmu výtvarníků Fallen Earth, tak máte nyní možnost poznat trochu blíže přímo jejich vedoucího a to Chrise "Devo" Deavellara. Devo je ve hře již od června roku 2006, takže drtivá většina vytvořených potvor či postav a zbroje, které dnes běžně vídáme, je jeho výslednou prací. Otázky z oficiálního fóra (například jaká je jejich oblíbená stránka či co nejdivnějšího jim reportovali GMka, apod.), které potkaly i ostatní vývojáře v uplynulých týdnech čekaly samozřejmě i na Chrise a vy máte opět možnost si je na tomto odkazu v klidu přečíst. Pro zajímavost tu je také stránka patřící přímo Devovi, můžete si tady například prohlédnout některé jeho modely vytvořené ve studiu 3ds Max. Oficiální zpráva je zde.


21.5.2010 - Triviální noc
Oficiální
Pokud jste se chtěli uvolnit od všeho toho shonu v Pustině, tak v tento den byla opět možnost. Kromě  tancování zde bylo tradičně možné zůčastnit se jednoduchého kvízu pořádaného GMkem s vysokou pravděpodobností, že jako výhru nezískáte jen nějakou tu cetku, nýbrž hodnotné věci. Tyto ceny jsou vždy sponzorskými dary od ostatních hráčů či klanů (posílají se na GM Tiggs, který je pak rozdává právě ve výše zmíněném triviálním kvízu). Místo konání bylo již klasicky v Embry Crossroads Bunker Baru (waypoint 4241542 3232776), počátek akce byl 22.5.2010 ve 02:00hod. našeho času. Oficiální pozvánka je tudy.


20.5.2010 - Nová videoupoutávka na Fallen Earth
Oficiální
Na IGN se objevilo jedno velice pěkné video z Fallen Earth. V traileru se nacházejí staré známé záběry z postarších videí, ale jsou tu i momentky nové týkající se posledních přidaných záležitostí, vše slušně sestříhané, ozvučené a otitulkované. Toto video je připravené ke shlédnutí přímo tady u nás na webu v trochu menší kvalitě (přepnutelné do vysokého rozlišení), anebo si to nasměrujte na IGN, kde se vyskytuje originál. Oficiální upozornění je zde.


20.5.2010 - Stav hry: Květen 2010
Oficiální
Není to zase tak dávno co nás vývojáři informovali o stavu hry a svých plánech a pracích na ní a už nám tu projektový manažer/produkční Dave Haydysch připravil další pěkný sumář týkající se nového obsahu na kterém se právě pracuje. K těmto sepsaným informacím bylo možno zanechat na oficiálním fóru něco dotazů (do 24.5.2010), které se se později použily v podcastu na Massively.com naplánovaného na středu 26.5.2010. Ještě před tím než se detailněji pustíme do tohoto sumáře, tak je tu ještě velké poděkování od Archangela (Dave Haydysch) komunitě a všem těm co hru podporují, váží si veškeré komunikace s námi a také spolupráce a nápadů, které se budou snažit co nejvíce realizovat. A nyní k slibovaným novinkám.

Zatímco nám Patch v1.4 s Krvavými Sporty přidal do Pustiny pořádnou porci PvP akce, tak se můžeme zhruba ve třetím čtvrtletí připravit na další velký balík, který zlepší více prostředí a přidá něco nových funkcí do hry. Znamená to, že se pracuje na dalších vylepšení pro prostředí, zahrnujíce více okolního nasvětlení, vylepšené altány a vodní efekty, stejně jako střídání počasí. Představuje se tak počátek nového systému počasí s možností deště, hromu i blesku.

V příchozím Patchi si hráči zajisté užijí čtvrtý typ arény pro Krvavé Sporty, Assault. Vývojáři na tomto módu pracovali o něco déle, aby vše pořádně vybrousili a jistě to bude přínosem. V Assaultu proti sobě nastupují  dva týmy po osmi hráčích na každé straně a bojují proti sobě v sérii úkolů, zatímco se snaží na jedné straně útočit a na té druhé bránit. Tento mód se již brzy objeví na veřejném testovacím serveru (PTS).

Další nově začleňovanou funkcí do hry je počátek systému "Serendipity", představující náhodné spawnování (objevování) raritních nestvůr napříč herním světem. Po jejich zdolání budete mít možnost z nich získat novou výbavu, která předtím nikde jinde nebyla k vidění. Takže buďme ve střehu, nikdy nevíte na co můžeme narazit.
 
S balíkem přídavků Krvavých Sportů se vyrojily obavy ohledně procesu výroby, zdá se že je vývoj výrobků o něco pomalejší. Zdání však klame a zlepšené verze výbavy, kterou právě v tento moment již můžeme vyrábět, jsou již na cestě. Tato výbava (zlepšení částí Carbon Hexweave a Armored Mesoprene) bude k dispozici v další aktualizaci spolu s některými modifikovanými variantami již existující zbroje (zahrnujíce frakční elitní obleky), které podporují variabilní typy buildů.

Také se začíná reagovat na požadavek ohledně módu rychlého cestování (fast travel). Jako počátek širšího systému se představuje limitovaný způsob cestování, podobný autobusovým zastávkám z PTS, dostupný pro hráče na 20 úrovni a více. Bude zapotřebí splnit krátký řetězec misí, abychom získali dovednost ovládat tento systém, k tomu bude potřeba spolupracovat s Techy či Visty, kteří modifikovali určité LifeNet zařízení. Samozřejmě, že dopravení naší DNA do limitovaných lokací ve všech třech sektorech nese nějaké to riziko... Města, která bude možné navštívit tímto způsobem jsou Watchtower, Traders Flat, New Flagstaff a Los Alamos. Tyto města budou také limitována úrovní, takže hráč na levelu 20 nebude moci cestovat do Los Alamos, apod. Tento nový systém bude předveden na PTS také v nadcházejících týdnech.

Tým postupně odstraňuje různé chyby a vytváří další vylepšení  pro stávající obsah, stejně jako vytváří nový budoucí obsah a funkce. Momentálně se pracuje na vylepšení frakčního systému a jakmile bude známo více, tak nás o něm budou informovat.

Nesmíme zapomenout na mobilní aplikace Fallen Earth. Aplikace určená pro iPhone, Blackberry, Droid, Java a Brew zařízení bude vypuštěna souběžně taktéž v nejbližších týdnech.

Archangel by chtěl závěrem obvzláště upozornit na program, který by se měl brzy objevit, ten se týká podpory zainteresovaných hráčů v klanu T.E.M.P.S. (To Ensure More People Stay). Tým je velmi nadšen z poslání tohoto klanu, jelikož se lidé v něm rozhodli pomáhat novým hráčům ve Fallen Earth naučit se složitější mechanismy hry. Doporučuje všem nově příchozím, aby se připojili k tomuto klanu a dozvěděli se o nich více. V této skupině se nachází zkušení hráči, kteří vám pomohou přímo se specifickými záležitostmi. Vývojáři tleskají tomuto úsilí a oceňují podporu celé naší komunity, která je silná a jedna z nejlepších široko daleko. Rádi si, mimo jiné, prohlížejí zasvěcené fanouškovské stránky a sledují všechny ty parádní věci, které všichni pro Fallen Earth děláme a máme v tom rozhodně pokračovat. Jsou také nadšeni z toho jak plán vývoje pokračuje a prý toho mají ještě mnohem více, co se na nás ve zbytku roku chystá. Mimo jiné doufají, že si užíváme každý týden poznávání členů vývojářského týmu díky otázkám a odpovědím na fóru a také eventy pořádané komunitou. Kompletní stav hry se nachází tu na oficiálním fóru a oznámení je k nalezení tudy.


19.5.2010 - Pokec s vývojáři na Stratics IRC
Oficiální
V tu dobu padlo oznámení o možnosti poznat tým výtvarníků. Na den 21.5.2010, od 02:00hod. našeho času byl naplánován pokec naživo s vedoucím výtvarníků Chrisem Deavellarem a vedoucí výtvarníků prostředí Cory Farris, pořadatelem se stali Stratics.com. Pokud vás zajímalo něco o inspiraci, kterou tým čerpal, technice či projektech, anebo jste chtěli vědět něco o tvorbě Los Alamos či designu levelů v Krvavých Sportech, tak jste byli na správném místě. V éteru se pohyboval i šéf vývoje obsahu, Wes Platt, takže bylo možné pokládat i otázky týkající se funkcí propojených s výtvarnou tvorbou. Všichni jsme také byli pozváni na oficiální fórum, kde byla možnost položit pár otázek a to až do poslední chvíle před spuštěním živého rozhovoru (mezi 02:00 - 03:00hod. našeho času). Pokec se nacházel na kanálu #StraticsHoC, účastníci se mohli připojit skrze jeden ze serverů Stratic IRC přes jakéhokoliv IRC klienta (jako mIRC, ircle, xchat, trillian a další). Adresa pro i případné budoucí připojení je irc.stratics.com, port 6668, anebo jeden z těchto dalších možných: irc.frws.com (USA, Colorado), irc.epaxsys.net (USA, Colorado), stratics.afraidyet.net (USA, Georgia), irc.glowfish.de (EU, Německo). Pro další asistenci týkající se Stratic IRC klikněte sem. Je možné se také připojit skrze jejich šikovné Java rozhraní, odkaz na něj naleznete zde (samozřejmě musíte mít nejdříve nainstalovaného Java klienta, stažitelného s domovské stránky Java). Oficiální oznámení je na tomto odkazu a záznam chatu je k nalezení na oficiálním fóru zde.


17.5.2010 - Otázky na vývojáře: Odpovídá archanděl Dave
Oficiální
Do sítě již známých otázek hráčů byla tentokráte chycena opět ryba větších rozměrů a tou rybou není nikdo jiný než projektový manažer/produkční, Dave Haydysch. K týmu se Dave připojil někdy v roce 2008 a od té chvíle započal zastávat funkci zástupce projektového manažera, který dohlíží na celkový chod produkce týkající se hry. Mimo jiné také dost pomohl popohnat vývoj příchozí Fallen Earth iPhone aplikace. Co vše nám odpovídal Dave (jeho přezdívka na oficiálním fóru je Archangel) si můžete přečíst na tomto odkazu. Oficiální info je tady.


13.5.2010 - Magazín Thirteen1 rozdává klíče
Oficiální
Osazenstvo webu Thirteen1: The Online Games Magazine si zahrálo pořádně naší hru a mělo také možnost setkat se s hlavní vývojářkou Marií Croall. Společné popovídání přineslo čtenářům ovoce v podobě menší soutěže o 30 volných klíčů s plným přístupem do hry, pokud však správně odpoví na jednu herní otázku týkající se právě Marie. Detailní popis je na této jejich zajímavě udělané prezentaci Fallen Earth a drobná soutěžní otázka je tady. Oficiální zpráva je tímto směrem.


13.5.2010 - Achievementy jedou naživo
Oficiální
Pokud by nám snad byly Krvavé Sporty, klanové války či Deadfall málo, tak by se tu našla ještě jedna velká novinka. Achievementy (úspěchy) v celkovém počtu 500 kusů dorazily s menším zpožděním na Live Server, aby nás pořádně na dlouho zabavily. Občasní hráči se nemusejí obávat, člověk nemusí být hardcore závislým, aby je všechny splnil. Achievementy jsou rozděleny do různých kategorií, které budou vyhovovat jak hráčům nejzapálenějším co mají rádi výzvy, tak ale i těm co nemají tolik času, kteří je budou plnit jaksi přirozenou cestou. Úspěšné splnění některého z Achievementů bude prezentováno oznámením v lokálním a klanovém chatu, tak abysme se mohli pochlubit ostatním. 

Kategorie úspěchů jsou rozděleny do celkem pěti oddělení a to: Crafter - slávu a uznání v Pustině si razíme skrze výrobu a tradeskilly, Explorer - budeme objevovat a prozkoumávat snad úplně všechny kouty herního světa, Mercenary - ve hře je přítomno tolik nových PvP možnostní a tohle by měla být právě ta příležitost jak je důkladně prověřit, Survivalist - něco pro všechny přeživší, týkající se různorodých činností v Provincii od hazardních her, přes získávání frakčních bodů až po užívání dovedností, Wastelander - kompletujme všemožné mise a příběhové linie. Jen na ukázku pár Achievementů: "Sunny Side Up" se získá za splnění příběhu v Sunshine Corners, "Toro! Toro! Toro!" zase za objevení Toro Valley, anebo snad "Counting Crows" za zabíjení členů White Crow Battalion.

Podle vývojářů je tento systém velmi čerstvý a jedná se momentálně pouze o jeho první část, která se týká jen plnění a získávání bodů za tyto úspěchy. Druhá část, ve které se objeví odměny za splněné Achievementy
(ti co budou mít v té chvíli již některé hotové, budou odměněni za vše zpětně), bude následovat v některé z dalších záplat. Oficiální oznámení je zde a poskytnuté informace byly také blogu Curse.


13.5.2010 - Patch v1.4.1
Oficiální
První záplata záplaty s označením Patch v1.4.1 se usadila na serveru a níže si připomeneme co je jejím obsahem. Nejnovější funkcí, která je balíčkem aktivována, se stává první fáze systému Achievementů (úspěchů). Ve výrobě byly odstraněny zduplikované recepty pro Boosters 4 a Improved Boosters 3, správně byly i zařazeny recepty pro Improved Bombs 3 a Bombs 3. Co se týká různých itemů, tak byl například upraven bonus atributů u Improved Toughening Shot, také byl odstraněn přivlastňovací (attuned) stav z Rockhound´s Loupe Visor. Opraveno bylo mnoho popisků (tooltipů) a to konkrétně u Blackberry Coyote Pie, Blackened Pease and Collards, Bleu Cheese, Can of Flavored Seltzer, Can of Food, Canned Dog Food, Canteen of Water, Embry Canned Stew, Extremely Skunky Beer, Globby Goo Energy Drink, Granola Bar, Gull-Choker Stew, North Burb Sage tea, Pale Horse Ale, Rider's Road rations, Smooth Flour, Wassail, Woodbuyser Beer, dále byl zvýšen benefit z Muscular Regulator na +10 Strength a +15 Stamina Regeneration. U časovaných konfliktních měst se zdvojnásobila doba pro zabrání, aby hráči měli více času zlepšit tamní obchodníky, také byly aktivovány trezory ve Waste Farm. Co se týče frakcí, tak byly přidáni obchodníci s frakční výbavou vyžadující Armor Use 180 a 540 000 frakčních bodů (v oblasti Deadfallu byl kvůli tomu zvednut maximální počet získatelných frakčních bodů na 600 000) do všech frakčních měst Sektoru 3 (Gaia, Black Hill, Chemtown, Banker's Hole, St. Sebastian's a Warhall). A nakonec pár úprav v Deadfallu - byla rozšířena PvP zóna v okolí Office Parku poblíž Rothium Ridge, v Los Alamos přibyly VIP trezory, pár oprav proběhlo i v některých místních misích. Oficiální Patch Notes tudy, anebo tady u nás na fóru.


11.-13.5.2010 - Trivia Nights se uvádí
Oficiální
Zdá se, že přispívání bohatších hráčů začínajícím se zalíbilo vývojářům natolik, že na to konto rozjíždí pravidelnější Event v podobě Triviálních nocí (Trivia Nights). První události pod tímto názvem byly naplánovány na 13.5. a 15.5. v době 02:00 - 05:00hod. našeho času a místo bylo již klasicky zvoleno v Embry Crossroads Bunker Baru (waypoint 4241542, 3232776). Rozdávání dotovaných herních předmětů (jako ATV, motorky, zbroj a zbraně) bylo zajištěno, pokud se prokázaly určité vědomosti během kvízu v noci plné zábavy ve společnosti GMek, klanů i klonů samotných. Pokud má někdo zájem přispět sponzorským darem podobného rázu, tak je možné tyto věci poslat ingame poštou na GMko s přezdívkou Tiggs. Oficiální pozvánka je tu a tady.


10.5.2010 - Otázky na vývojáře: Posviťme si na Grega
Oficiální
Již se stalo pravidlem, že je každou chvíli vyzpovídán jeden z vývojářů a tento týden si na dotazy hráčů z oficiálního fóra udělal čas hlavní systémový vývojář, Greg Roth. Dotazník je stále ten stejný jako pro předešlé členy týmu. To znamená otázky týkající se například toho, co nového se při tvorbě Fallen Earth přiučili či jestli se v něčem zdokonalili, anebo kdyby byla možnost respecnutí v reálném životě, tak jakou vlastnost by si upravili nebo snad jaká je podle nich nejúspěšnější MMO všech dob (bez možnosti odpovědět Fallen Earth). Oficiální zpráva je tímto směrem a Gregovo odpovědi se nachází zde na oficiálním fóru hry.


8.5.2010 - Respec pro současné uživatele Trialů
Oficiální
Tým doufá, že si všichni užívají obsahu Krvavých Sportů a hned také odpovídá na jednu otázku, na kterou se již optalo několikero trialových uživatelů, ta se týká jednorázového Respecu pro ně. Obecně platí, že všechny postavy, které byly vytvořeny před Patchem v1.4 (tj. 7.5.2010, před 14:00hod. našeho času, než byl server shozen) odbdržely skrze poštu ve hře Pristine Recombinant Injector. To znamená, že všichni uživatelé (i ti trialoví), kteří měli v tu chvíli vytvořený účet, tuto možnost přerozdělení mají také, ale až poté co zkonvertují trial na plnohodnotné předplatné (od té chvíle mohou vyzvedávat a posílat poštu). Respec je potřeba vyzvednout ze schránky do 90 dnů a není potřeba ho použít hned (není žádný časový limit).  Pokud jste však vytvořili svůj účet (ať už trialový či plný) po nastartování hry s megabalíkem Krvavých Sportů, tak Pristine Recombinant Injector nedostanete, jelikož začínáte hru již s novými efekty. Vývojáři by chtěli také upozornit na to, že by hráči měli více strategicky uvažovat před rozdělením svých AP. Oficiální zpráva je tudy a více informací o Respecu tady.


7.5.2010 - Upozornění na organizované bitky v Krvavých Sportech
Oficiální
Jelikož na serveru přistál megabalík Krvavých Sportů (v1.4), tak nás vývojáři ještě naposledy upozornili na jimi pořádané oslavy při té příležitosti. Setkání se konalo 8.5.2010 ve 02:00 - 05:00hod. našeho času v Embry Crossroads (waypoint 4241542 3232776). Byla zde možnot zůčastnit se organizovaných bitek v dostupných typech zápasů a to Capture the Flag, Survival či Deathmatch. Anebo jste mohli přivést svůj klan a vyhlásit válku přítomným klanům. To však ještě nebylo vše, vývojáři se vyskytovali v místním Bunker Baru kde rozdávali příspěvky od ostatních bohatších klonů těm, kteří se v těchto místech pohybovali. A nejednalo se jen o nepotřebné klumpy, nýbrž například o ATV, motorky, koně či různé druhy zbraní a zbroje. Oficiální upozornění je zde.


7.5.2010 - Blood Sports Patch (v1.4) startuje naostro
Oficiální
Tak jsme se konečně dočkali, den D v podobě rozšiřujícího megabalíku pod označením Blood Sports Patch (v1.4, Krvavé Sporty) je tady. I proto veselme se a nahlédněme pod pokličku, co vše je od nynějška možné (ve zkrácené verzi, Patch Notes jsou opravdu monstrózního charakteru) vyvíjet za činnosti.

Vlajkovou lodí celého přídavku jsou bezesporu PvP arény Krvavých Sportů (přítomny jsou módy: Deathmatch - všichni proti všem, 16 hráčů, body získatelné za počet zabití a za jiné speciality; Survival - všichni proti všem, 16 hráčů, poslední přeživší vítězí; Capture the Flag - dva týmy proti sobě bojují o vlajku, 8 vs 8 hráčů, tři vítězné vlajky vyhrávají). Do soutěže se můžete přihlásit již od levelu 5 a to u takzvaných Blood Sports Registrars, kteří jsou přítomni v každém velkém městě (například Trader’s Flat, New Flagstaff, Odenville, Embry Crossroads, Oilville, Watchtower, Sunshine Corners, Dieseltown či ve frakčních městech), tyto NPC vám dají kit, který modifikuje LifeNet obojek a od té chvíle se do zápasů můžete připojit z jakéhokoliv místa herního světa (stačí v Menu najít položku Blood Sports, zde vybrat jaký typ zápasu vás zajímá a pak si zvolit Join Queue pro připojení, anebo také můžete použít náhodný výběr zápasu pomocí tlačítka Random Queue).

Obrovskou součástí balíku je také nově rozšířená obydlená oblast Deadfallu, toto území leží nedaleko od Deadfall Pointu a čeká jen na to až jej celé prozkoumáte. V úplně novém prostředí krajiny se postavíme několika ozářeným nestvůrám, odhalíme tajemství místního LifeNet zařízení a objevíme pravdu o jedné z největších domorodých skupin, Shiva´s Favored. Díky tomuto novému regionu ze zvyšuje mimo jiné maximální dosažitelná úroveň ze 46 na 50, objevuje se něco nových předmětů a komponentů, rozšiřuje se příběhová linka (130 nových misí), vyskytuje se zde nový zmutovaný mount Blight Wolf, osady a nově tvarovaný terén.

Další úpravou prošla i některá konfliktní města, konkrétně se jedná o The Gallows (formálně New Gallows), Tinkersdam, Hollister Point, The Dump a Fender Gate, tyto místa se přeměnila na takzvaná časovaná konfliktní města. V časovaném konfliktním městě neexistuje něco jako neutrální stav. Město se přeměňuje z frakce na frakci a díky tomu je vše dynamičtější. Jakmile dosáhne počítadlo na nulu, tak frakce mající v té chvíli největší podíl procent toto město automaticky zabere. Kromě toho se po zabrání objeví scavengovací schránky určené přímo té dané frakci (nejdříve je zde potřeba splnit jakoukoliv opakovatelnou misi, kvůli naučení schopnosti tyto schránky vybírat) a nové mise, které takové straně přidávají body za zabití nepřátelských hráčů. Do frakčních táborů (až na Park City) byly také přidány odměny k výběru za opakovatelné mise v podobě nábojů do všech typů pistolí, pušek či brokovnic. Upraveni byli všichni prodejci, tak aby nabízeli lepší zboží.

Obsah PvP se nám rozšiřuje ještě o jednu další skvělou možnost a tou jsou klanové války. Hráči tak mají šanci zapojit se do úderných jednotek svého klanu a vyhlásit válku nepříteli. Dokonce si je možné vsadit na předpokládaného vítěze a získat tak něco Deathtollu navíc. Válka může být vyhlášena kdykoliv a kdekoliv, díky tomu se těm, kteří mají zájem, otevře celý herní svět jako jedna velká PvP bojová zóna.

Funkce, která doznala absolutně největších změn týkajících se vyváženosti, je předělaný systém efektů. Snížila se možnost štosovat buffy a také se zmenšila závislost na zkonzumovatelných itemech, stejně tak byly vyváženy mutace ve vztahu k aktivním dovednostem (mutace byly původně zamýšleny pouze jako volitelná podpora postav). V rámci těchto cílů mohou hráči použít pouze jeden typ efektu ve stejnou chvíli. Jednotlivci si tak mohou zvýšit či snížit sílu závislou na jejich důležitosti a kompatibility s novými formulemi či bloky slotů. Efekty byly přiřazeny k jednotlivým kanálům a jak již bylo řečeno, každý typ efektu může být použit jen jednou v danou chvíli. To snižuje kupení buffů a díky tomu je systém lépe vyvážen. Vyjmenujme si tedy 15 (maximální limit) možných efektových kanálů, které je možné mít v jeden okamžik: Primary Skill, Secondary Skill, Primary Mutation, Secondary Mutation, Aura, Contingency Plan, Food, Drink, Camp, Rest, Consumable Item, Stance, Armor Proc, Stun a Snare. Přidány byly také skryté kanály, které zabraňují štosování debuffů a je tak dodržen strop těchto efektů. Upraveny byly všechny Stance (až na Flag of Truce), tak aby zůstaly aktivní i po smrti vašeho klona. Aktualizovány byly i léčící efekty, obecně nyní platí, že při každém velkém léčení je potřeba, aby se hráč zastavil a nepohyboval se (všeobecně 1.5 až 2 vteřiny), jedinou vyjímkou zůstává Encouragement (Group Tactics), ten může být jako jediný použit v pohybu. Jakékoliv léčení v podobě urychlení regenerace je možné za běhu normálně používat. Ještě je tu důležité určení atributů pro různé typy dovedností (skilů), co je nově na čem závislé a to: Armor Use je založena na 75% Endurance a 25% Coordination, Dodge je založena na  50% Coordination a 50% Perception, Melee je založena na 50% Strength a 50% Coordination, Rifle je založena na 50% Dexterity a 50% Perception, Pistol je založena na 50% Dexterity a 50% Perception. Megadetaily o těchto nových změnách v efektech a atributech naleznete také v originále rozepsané zdezde.

Kvůli všem těm velkým změnám a předělávkám je na místě, aby hráči mohli upravit svůj již používaný charakter s již dříve rozdělenými body, které nutně nemusejí nyní odpovídat jejich představě a tak nám autoři poskytli jednorázový Respec. Každý hráč obdrží Pristine Recombinant Injector skrze herní poštu a ten po použití spustí přerozdělovací proces. Tento předmět si je nutné vzít z ingame schránky dříve než vyprší lhůta (90 dní) zprávy, ve které je obsažen. Pokud budete mít Pristine Recombinant Injector vyzvednutý, tak ho můžete pak už použít kdykoliv se vám zamane, nemusíte ho použít hned. Pokud se rozhodnete spustit přerozdělení, tak na vás po použití předmětu vyskočí tabulka (ne nepodobná té s atributy), kde si můžete zresetovat veškeré staty a tím za ně získáte zpět do nich investované APčka. Znalosti Tradeskillů zůstanou nepřístupné do té doby než rozdělíte Inteligenci a Perception zpět na potřebné hodnoty vyžadované danými Tradeskilly. Jen pro jistotu upozornění, že Respec se týká statů, skilů a mutací nikoliv frakčních bodů, Death Tollu či jiných podobných. Jakoukoliv výbavu (zbroj či zbraň), kterou poté budete mít na sobě a nebudete splňovat podmínky pro její nošení, tak vám bude umístěna do inventáře či poslána poštou. Všechny před tím naučené vědomosti a recepty vám zůstanou, ale pokud přerozdělíte body pro ně potřebné, tak je nebudete moci použít. A jelikož je Respec výhradně na rozhodnutí hráče, tak to dává všem možnost nejdříve prozkoumat a otestovat jak se chovají nově předělané efekty a poté vybudovat svůj finální build. Vývojáři na nikoho netlačí, aby Respec použil, není žádný časový limit a jestliže máte vyzvednutý svůj Pristine Recombinant Injector z pošty tak je vše jen na vás. Pokud si chcete přečíst o Respecu ve vývojářském deníku, tak prosím tudy.

To by byly asi ty nejdůležitější přídavky a změny, ostatní (jistě neméně důležité) záležitosti již opravdu jen telegraficky. Do craftu byly přidány recepty na Carbon Hexweave a Armored Mesoprene Boots, zařazeny jsou pod jejich přirozené kategorie. Poupraveny zde byly recepty Light Crushing Weapons, tak aby správně zobrazovaly jediný předmět, který je tam momentálně obsažen (více receptů bude časem přidáno do této kategorie). Byl zvýšen počet nábojů vyprodukovaných receptem Incendiary Shells ze 40 na 60. V uživatelském rozhraní byla opravena chyba, kdy jste si prohlíželi tooltip u NPC frakce a čísla se vám zobrazovaly červeně i když jste splňovali požadavek. Byla přidána podpora alternativní měny u Death Toll obchodníků. V boji se hráčovo výdrž (stamina) regeneruje na 1/3 hodnoty pokud běží, 2/3 pokud klusá a na plno pokud se pohybuje chůzí anebo stojí. Přidána byla podpora stop za letící kulkou, neukazuje se při každé střele, pušky mají například nastaveny stopy za každým třetím výstřelem. Je možné zaparkovat peta i když jste zrovna mountlí. Spousta přidaného je také po zvukové stránce, například byly přidány nové vzdálené zvuky pro pistole, tlumiče, SMG, brokovnice, ostřelovací pušky, pušky, air pušky a air pistole. Výčet nových zvuků a hudby je samozřejmě mnohem delší, doporučuji opět shlédnout Patch Notes. Stejně tomu tak je u grafického ztvárnění, kde například byly přidány textury na Enforcerskou zbroj a bylo přemodelováno a otexturováno mnoho dalšího (světla na stadiónu, šípy v kuších, vypadávající broky, atd.). Co se týče animací, tak byly přidány jednotlivé typy útoků při použití různých druhů kategorií chladných zbraní v pohledu z vlastních očí. Nachází se zde dva druhy útoku pro každou kategorii, můžeme zde vidět animaci úderu levou rukou při použití pravého tlačítka myši. Přidána animace nových pušek. V Krvavých Sportech se objevuje animace obracení Kill Switche a zatažení za páku. Dále byl zastaven spam v chatu při aktivním Group Tactics efektu, když někdo poblíž bojuje v duelu. V pohledu z vlastních očí je vidět zbroj na zápěstí. Upraven byl i Interceptor, takže nyní je možný jeho sklon až o 350 stupňů (což by mělo zabránit některým zaseknutím v lokacích určených pro mise).

Vývojáři nám v té chvíli nemohli poskytnout slibované achievementy a ani poslední mód Krvavých Sportů s názvem Assault, jelikož je potřeba u těchto funkcí vše ještě znovu důkladně otestovat kvůli případným chybám, které se objevily. Vydání těchto dvou přídavků však slíbili na velmi brzký termín. Opravdu monstrózní Patch Notes si nalistujte u nás doma na tomto odkazu či zde oficiálně, rozhodně stojí za prostudování. A oficiální oznámení tudy.


7.5.2010 - Rozšířená obrazárna
Oficiální
Vývojáři přidali do své oficiální obrazárny něco nových záběrů přímo z Krvavých Sportů. K propagaci poslouží i pěkné nové tapety, které jistě některým přijdou vhod. Neváhejte si je tedy prohlédnout a případně použít. Oficiální oznámení se nachází zde.


7.5.2010 - Fallen Earth od nyní dostupná i na Walmartu
Oficiální
S potěšením se dává na vědomí novina, že Fallen Earth Blood Sports je od nynějška dostupná také v kamenných obchodech sítě Walmart (týká se pouze Ameriky). Tato krabicová verze obsahuje původní hru se všemi dodatečnými aktualizacemi včetně největšího přídavku Krvavých Sportů. Pokud byste se tedy snad náhodou vyskytovali ve státech a neměli hru pořízenou, tak se vydejte do této sítě prodejen. Oficiální zpráva je tady.


6.5.2010 - Organizované bitky v Krvavých Sportech
Oficiální
Těsně před příchodem Krvavých Sportů do Pustiny nás autoři upozorňovali na jimi pořádanou akci při této příležitosti. Kdo se chystal v arénách bojovat proti ostatním klonům dostal tip, veteránům bylo doporučeno obléknout nejlepší zbroj a vybavit se náboji a kdo by snad byl nový a se hrou ještě tak neseznámený, tak mohl zabrousit na Massively.com kde pro ně bylo přichystáno 500 volných klíčů s plnou hrou.  Akce organizovaných bitek v Krvavých Sportech byla naplánována na sobotu 8.5.2010 v době 02:00 - 05:00hod. našeho času, místo srazu Embry Crossroads (waypoint 4241542 3232776) a účast potvrdili vyslanci z Massively spolu s Fallen Earth vývojáři, kteří rozdávali i ingame itemy. Pokud jste se snad chtěli podílet na veřejné sbírce ingame věcí pro ostatní hráče, tak byla možnost zaslat tyto předměty GMku (Tiggs), který je pak rozdával. Oficiální pozvání na akci naleznete zde.


6.5.2010 - Hlasování Golden Joystick Awards započalo
Oficiální
V tento den odstartovalo hlasování při 28.výročí ankety o udělení ocenění nejlepším hrám s názvem Golden Joystick Awards. Všichni máme na tomto odkazu možnost přidělit svůj hlas (na konci ankety je nutno pouze vyplnit pár drobných údajů o sobě) hrám v různých kategoriích, Fallen Earth se nachází hned ve dvou z nich a to Online Game of the Year a Ultimate Game of the Year, takže neváhejme a podpořme je (možno až do 27.5.2010). Oficiální informace se nachází tady.


4.5.2010 - Oslavy svátku Cinco de Mayo
Oficiální
V tento den jsme byli pozváni na oslavu svátku Cinco de Mayo (mexický svátek na počest porážky francouzské armády roku 1862) ve stylu Pustiny. Datum této slavnosti byl stanoven na 6.5.2010 od 00:00 - 05:00hod. našeho času. Přítomnost dobrého (ingame) pití byla zajištěna, stejně jako rozdávání kovbojských klobouků (náhražka sombréra). Místo konání bylo zvoleno v Embry Crossroads Bunker Baru (waypoint 4241542 3232776). Oficiální pozvánka tudy.


4.5.2010 - Achievementy, předělané efekty a Respec na PTS
Oficiální
Pokud jste se v této chvíli stále nemohli dočkat příchozího Blood Sports Patche (v1.4), tak v tu dobu zde byla možnost pořádně otestovat čerstvě přidané části tohoto balíku na PTS. Konkrétně se jednalo o systém achievementů (kolem 500 možných splnitelných záležitostí), také předělané efekty (skily, mutace, capstony) a k tomu ještě velmi důležitý Respec. K účelům rychlého vyzkoušení věcí na vyšších levelech byly ve městech Embry Crossroads, New Flagstaff, Trader´s Flat a Deadfall přidány NPC postavy, které z vás v mžiku udělají postavu na top úrovni a s milióny čipů v kapse. Autobusová zastávka (vyvolatelná skrze mutaci Bus Stop) obsahuje možnost rychlé teleportace již také do Deadfallu. Informace o PTS jsou tady a oficiální oznámení zde.


4.5.2010 - Partnerství s Interactive Gaming Software uzavřeno
Oficiální
FALLEN EARTH, LLC, výrobce stejnojmenné MMORPG hry, oznámil nové distribuční partnerství se severoamerickým vydavatelem a distributorem her - Interactive Gaming Software (IGS). V plánech společnosti IGS, Inc. (vydavatele video a software her) je rozšíření dostupnosti hry Fallen Earth napříč Severní Amerikou za spolupomoci distribuce firmou Atari USA. "Jsme nadšeni z nového partnerství a možnosti rozšířit vědomí o přítomnosti Fallen Earth, zejména v tak velkém měřítku," pravila Jessica Orr (marketingová manažerka Fallen Earth). "Jak Fallen Earth roste, je zapotřebí a stalo se i nutností, aby byla hra snadno dostupná jak na národní, tak i na mezinárodní úrovni." Skrze národní distributory IGS, Inc. a Atari USA se Fallen Earth dostane do nové digitální distribuce a krabicově do regálů vybraných obchodů v pozdější fázi druhého čtvrtletí. "Již od svého spuštění se stala Fallen Earth velmi populární, vyhrála také ocenění a my jsme velmi rádi, že můžeme sehrát svojí roli v distribuci v Severní Americe a rozšiřovat tak její potenciál," řekl Paul Lombardi (výkonný ředitel IGS). "Tým vývojářů odvedl skvělou práci s touto hrou a já jsem přesvědčen, že i díky naší podpoře předčí v roce 2010 všechna očekávání." Oficiální zpráva je k nahlédnutí tímto směrem. Náš tip pro Jessicu - co takhle Evropa a Japonsko?


3.5.2010 - Otázky na vývojáře: Poznejme Marii Oficiální
Minule jsme měli možnost vidět odpovědi Wes Platta (ředitele vývoje obsahu) na otázky hráčů z oficiálního fóra a teď tu máme další paní na holení. Hlava hry číslo jedna Marie Croall (hlavní vývojářka) odpovídá na ty stejné otázky jako Wes (například oblíbená kniha/desková hra/místo, jestli má raději klasickou či předělanou verzi a tak podobně). Kdo by šel ještě dál a porozhlédnul se po netu, tak by mimochodem zjistil, že Marie má také co dočinění s komiksy, konkrétně jako pisálek (dokazuje to například i tohle video, anebo foto v tomto článku). Oficiální oznámení je k nalezení tady a její zpověď zde.















1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11