wz
Fallen Earth - Info Fallen Earth - Fórum Fallen Earth - Galerie Fallen Earth - Ostatní Fallen Earth - Vzkazy Fallen Earth - Odkazy




14.7.2010 - Patch v1.5.5
Oficiální
A máme tu další záplatovou dodávku v podobě Patche v1.5.5. Není přímo zacíleno na jedno odvětví hry jako tomu bylo minule a tak se telegraficky podívejme, co vše vylepšuje. Spravena byla chyba v Updateru, který se restartoval při pokusech několikanásobného nainstalování souboru. U grafického enginu bylo opraveno špatné nasvětlování různého nepořádku a také byla přidána podpora u zapnutých pokročilých post efektů pro soft particle (měkké částice). Dále následuje opět něco úprav klanových válek. Zafixovány některé chyby uživatelského rozhraní týkající se válečných výzev. Vylepšena byla zobrazující se zpráva, když se hráč připojí či opustí válečnou partu. Opravena menší chybka s políčky válečné party v záložce klanu. Aktualizováno info o válečné partě na konci válek. Přidáno něco chybových hlášek při vyhlašování války či při neúspěšné výzvě. Vylepšeno bylo uživatelské rozhraní tak, aby byly lépe rozlišitelné hodnocené a nehodnocené války na pár místech. Fixnut byl handicap při občasném prohození stran během jednání a také oprava bugu, kdy se předešlá odmítnutá jednání mohou znovu načíst po restartu serveru. Nyní je možné aktualizovat seznam válek i když vás žádný klan nevyzval. Opravena byla chyba, kdy nevypršel čas válečné výzvy. Už se také nestane, že by válka propadla ještě před začátkem a tak změnila vaše hodnocení. Byla vylepšena chybová hlášení a upozornění pokud se změnil status válečné party. Vyspravena chyba, kdy bylo možné si přenést stav válečné party z právě opuštěného klanu do nového. Zafixován bug, který při změně stavu válečné party mohl změnit stav také ostatním členů klanu. Nyní je umožněno členům klanu připojit se k válečné partě potom, co jí jiný člen opustil (pokud to nezmění žádnou válečnou výzvu). Opravena byla chyba, kdy se vzácně přidělil stav dvěma lídrům v neaktivním klanu. Od teď se automaticky odmítnou výzvy pokud se cíl nachází v instanci. Spraven bug, při kterém se správně neaktualizoval stav čipů v klanových trezorech. Dále byla zvýšena rychlost levelování na nižších úrovních (do levelu 12). Do lišty horkých kláves (Hotkey Bar) byla přidána možnost si tento panel rozdělit na dva, každý po 48 akcích. Přidáno dalších 36 nastavitelných kláves pro akce. Přidána možnost skrýt názvy kláves na ikonách v liště. Přidána možnost orientace každé lišty také vertikálně, což ovlivňuje přiřazení kláves jednotlivým akcím. Přidána možnost uzamknout lištu, což zamezuje vytažením akcí mimo ní. Opravena byla chyba, kdy byl ztracen zbývající čas na znovupoužití předmětu, pokud byl v liště přehozen. Do chatu byly přidány specifické chatovací filtry pro boj do možností v chatové záložce a to pro všechny typy výsledků zásahů a poškození, která se týkají hráče či ostatních, tyto mohou být filtrovány úplně stejně jako předtím či individuálně pokročilým managementem chatů s bojovými filtry. Členové Hazmat skupiny se nyní zobrazují v chatu zelenou barvou. V uživatelském rozhraní raidu byla zafixována chyba, kdy se zobrazovalo jiné okno týmu než je vaše pokud jste byli přesunuti. Okno raidu bylo zlepšeno o funkci, kdy se týmy smrsknou pokud jsou prázdné a rozbalí pokud je přidán další člen. Byly vypnuty oznámení týmového lídra pokud je v raidu a přesunuje v něm hráče. U mountů byla opravena chyba, při které se správně neaktualizoval počet nábojů po přebítí. Co se týká petů, tak byla zašedivěna funkce v tabulce možností "To Pet" (do peta), pokud tento nemá žádné sloty inventáře. Zafixována byla také chyba u záložky invetáře peta, když se přepíná mezi petem s a bez inventáře. Opravena byla i chyba teleportace peta. Do rozhraní radaru byla přidána ikona pokladu, který nevyžaduje žádnou schopnost. Pokud jde u okna změnit velikost, tak od teď je možné tak učinit i v jeho horní části. Pošta se se nyní vrátí odesílateli s předměty či čipy zpět, pokud si příjemce zásilku nevyzvedne do uplynuntí stanovené lhůty. Dodán byl také drobný obranný mechanismus, kdy při opakovaném neúspěšném zadání Promo klíčů bude možné je znovu zadat až po dalších osmi hodinách. Tyto kompletní Patch notes jsou k mání u nás či zde na oficiálním fóru.


12.7.2010 - Otázky na Game Mastery: Nápomocná Carlin
Oficiální
Role se po nějaké době obměňují a my díky tomu máme možnost poznat i naše milé GMka, jako první se nám ve své parádě představuje Carlin (GMka neprezentují vlastní plná jména, kvůli bezpečnosti, to jen na okraj). Otázky z fóra již čekají a tak se podíváme jak na ně Carlin stručně odpovídala. Co se naučila či poznala za poslední měsíce během své práce u hry, tak to jak dokážou být hráči kreativní při hledání exploitů (zneužívatelné chyby kódu). Z nabízeného seznamu vozidel (Jeep, Pickup Truck, Humvee, Harley nebo Dirty Bike) by si vybrala Jeep, jelikož tam kde bydlí je prý rozhodně zapotřebí něčeho co má čtyři kola. Kdyby byla možnost respecnout hodnoty v reálném životě, tak by si zvýšila své logické schopnosti, prý už jen kvůli tomu, že je blondýna. Nejlepší postapokalyptickou knihou či komiksem se pro ní stává román P.D.Jamese, Potomci lidí (The Children of Men). Oblíbená hudební skupina je Queen a nejpůsobivější koncert, který viděla, předvedl Jason Castro. Na otázku jaké je dle ní nejúspěšnější MMO odvětila, že k tomu nemá žádné stanovisko. Otázka, kterou slýchává nejčastěji a dokáže jí nejvíce vytočit je: "Jak přeskočím tutoriál?". Její favorit mezi všemi postapokalyptickými snímky je film Cesta (The Road). Nejvíce inspirativní hrou se pro ní stala Griddlers, kvůli zlepšování logického uvažování (jedná se o logickou puzzle hru). Pokud by měla šanci získat kybernetické vylepšení nějaké části svého těla, tak by si přála mít rentgenové oči. Jejím oblíbeným místem na Zemi je město Hamburg v Německu. Nejvíce navštěvuje stránky německého Spiegel Online, aby si udržovala informovanost o tom co se děje na Starém kontinentu. Nejvtipnějším hlášením od GMka je pro ní zpráva o zdvojených kočkách a nejdivnější zase byla po jednom Patchi, kdy vznikl problém s gravitací a několik hráčů se díky tomuto postižení neustále vznášelo vysoko v oblacích a jedinou možností bylo je vždy přivolat ručně zpět. Tak to by bylo představení se jednoho z našich GMek, oficiální oznámení je tady a přečíst si komplet pokec v originále můžete tímto směrem.


7.7.2010 - Patch v1.5.4
Oficiální
Toho dne se objevil zase jeden balíček záplat, tento je o něco menší a nese označení Patch v1.5.4. Oprava se týká chyby v CTF módu Krvavých Sportů, kdy se hráči objevovali za zavřenými dveřmi ještě před startem matche (způsobovalo to přijmutí vstupu do arény při pohybu či při lezení po žebříku). Opraveny byly některé potíže s něco málo texturami, které se občas správně nenahrály po tom, co byl hráč zabit nebo teleportován. Zafixovány byly pády klienta, pokud docházelo ke sběru určitého typu schránek v Deadfallu. Již se také nestane, že by nebylo možné aktivovat některé předměty umístěné v liště horkých kláves poté, co hráč přecházel z území na jiné či vstupoval do Krvavých Sportů. Oficiální Patch Notes jsou k nahlédnutí tudy, anebo také na našem fóru.


7.7.2010 - Prohlédněme si dopisy vývojářům
Oficiální
Před časem byla avizována možnost napsat vývojářům starý dobrý dopis (ano, listovní zásilky stále fungují) a několik Pouštníků z celé Provincie Grand Canyonu toho využilo a svůj líbesbríf týmu zaslalo a ten se s námi o ně dělí na svých stránkách, kde si je všechny můžeme v klidu prohlédnou a přelouskat. Mezi těmito psaními se vyskytují i takové perličky jako dopis (první, druhá a část) od vývojáře z CCP (tvůrci EVE Online), který Fallen Earth hraje a je s ní nadmíru spokojen (napsal také jednu radu, prý mají být více agresivní v marketingu a hru trvději prosazovat, on sám se k ní prý dostal úplnou náhodou a jak byl překvapen, že něco takového existuje). Další takovou fineskou se stal maskot ďábelské kachničky zaslaný GlobalTech ATLASem, prohlédnout si jí můžete na tomto odkazu. V případě, že byste chtěli napsat svůj vlastní dopis vývojářům, tak si to namiřte tímto směrem, kde se dočtete detaily i s adresou kam se má psaní odeslat a pokud někdo obdržel od týmu odpověď (stejnou cestou), tak má samozřejmě možnost jí uveřejnit na příslušném oficiálního fóra. Vyrozuměni jsme byli tady.


6.7.2010 - Rozdávání na MMO Sanctuary
Oficiální
Stránka MMO Sanctuary, která je primárně zaměřená na online hry, uzavřela v tu dobu u příležitosti oslav výročí Texaské invaze s Fallen Earth úzkou spolupráci. Jako při většině takovýchto promo akcí bylo nutné se zaregistrovat na výše zmíněné stránce a svou činností (návštěvou, příspěvkem, apod.) získat body, za které bylo možné vyhrát tři kopie boxované verze Fallen Earth: Blood Sports a také tři parádní trička s logem hry. Celá akce probíhala až do 25.7.2010 a upozorněni na ní jsme byli oficiálně zde.


6.7.2010 - Oslavy odražení Texaské invaze
Oficiální
Již je to rok od doby, co se ti zatracení Texasané pokusili o invazi do Pustiny a neuspěli, právě díky tomuto neúspěchu se kloni z celé Provincie připravovali po roce na oslavy jejich vítěztví v tak náročné bitvě. Nechvalně známá Texaská invaze se odehrála dne 25.7. roku 2009 a nastálá situace donutila klony z celé Provincie Grand Canyon, aby se sjednotili za účelem opevnění a obrany území proti vetřelcům. Tento den je historickou událostí všech klonů a to bez ohledu na frakci, všichni přišli bránit lidstvo...nebo prostě jen zdroje Pustiny. Ať už byl důvod jakýkoliv, tak jejich obrana byla úspěšná a dvě jména od té doby vyčnívají nad ostatními - klan "Brotherhood of Steel", který stál v čele obrany a Ishmael, osamělý přeživší, který vlastnoručně odpravil více Texasanů než kterýkoliv jiný klon. Slavnosti byly naplánovány na sobotu 25.7.2010 a všichni jsme byli zváni k připojení se ke všem zbývajícím přeživším, aby bylo oslaveno úžasné vítěztví a vzdán hold klanu Brotherhood of Steel (až budete cestovat do Embry Crossroads, tak si povšimněte, že při hlavním vjezdu do města se nachází monument věnovaný právě tomuto klanu) a Ishmaelovi. GMka v ten den rozdávala různé dobroty stejně jako všemožné cetky, které zůstaly po Texasanech. Že by se jednalo o první oficiální svátek Pustiny odehrávající se po Pádu? To záleží jen na nás...Pokud se chcete dozvědět o původní Texaské invazi více, tak je možné tak učinit na tomto místě (v originále) a pozvání na akci jsme obdrželi tady (ještě jsme byli s vtipem upozorněni, že GMko Tiggs je Texasan, takže jakékoliv hrubosti či obscénosti vůči Texasanům by mohly vést k usmrcení našich klonů, teleportaci, anebo žádné dobroty).


5.7.2010 - Otázky na vývojáře: Trojrozměrný Clay
Oficiální
Opět jako každý týden přichází všetečné dotazy na vývojáře, kteří na ně ochotně odpovídají a na řadě je hlavní 3D výtvarník Clay "FPSFTW" Cook. Tak se tedy podíváme na některé tyto otázky a odpovědi trochu blíže. Stejně jako většina kolegů prohlašuje, že v herním průmyslu se člověk neustále učí nové věci a postupy, takže se zdokonaluje ve všem co dělá a je to pro něj naprosto úžasná věc. Z listu nabízených vozítek (Jeep, Pickup Truck, Humvee, Harley či Dirty Bike) by si rozhodně vybral džíp (tedy do té chvíle dokud to má dveře). Pokud by mohl respecnou v reálném životě, tak by si vytvořil super buff na opravdovou báječnost. Mezi nejoblíbenější postapokalyptickou knihu či komiks řadí román Richarda Mathesona Já, Legenda (I am Legend) z roku 1954, kvůli tomu jak postava v nekonečném osamocení využila svého času a svým vědeckým přístupem došla k výsledku o co jde. Oblíbenou hudební skupinou se stává kapela Tool a ta dle něj předvedla i nejlepší koncert, velice na něj působí jejich inteligentní přístup a technika hraní. Na otázku ohledně nejlepšího MMO odpověděl jako většina, že co do velikosti a slávy se jedná určitě o World of Warcraft, ale kdyby měl být upřímný, tak jeho vlastní nejoblíbenější MMO je Modern Warfare 2 (dle něj se zde pohybuje také tisíce online hráčů a malý RPG systém by se prý také našel). Co ho dokáže nejvíce naštvat, když vidí stále dokola, vyhrává věta "Proč tahle hra nevypadá jako (doplňte jakýkoliv název hry)?". Jeho nejlepším filmem je Matrix, imponuje mu tento obrovský svět ovládaný stroji, které vytvořily jiný svět nerozeznatelný od toho skutečného a přitom vysávají energii z lidí, kteří se proti nim snaží bojovat. Nejinspirativnější hrou se pro něj momentálně stává Portal, díky kterému se znovu zamiloval do jednoduchosti a i přes náročnost na přemýšlení je hra okouzlující. Pokud by měl možnost kyberneticky vylepšit nějakou část těla, tak by si přál mít nějaký datový přenos a úložnou technologii připevněnou přímo k hlavě, aby pojmul všechno vědění světa. Nejoblíbenější místo na Zemi je vedle jeho ženy na gauči. Jelikož má rád webkomiksy, tak jeho oblíbenými a často navštěvovanými místy jsou weby Penny-Arcade a SpaceTrawler. Na dotaz ohledně nejvtipnějšího hlášení od GMka odpověděl, že to si nevybavuje, ale rozhodně legrační mu připadalo vidět zhruba dvacet testerů vznášejících se ve vzduchu, provádějíce při tom emote předvádějící  meditování. Naopak nejdivnější věcí, které mu přišlo od GMka, se stalo NPC, které mělo tři různé modely přes sebe a tato žena tak mohla měnit tváře a oblečení přitom jak se tyto modely pohybovaly pomocí animací během nečinnosti, což prý vypadalo trochu strašidelně. Z komunikace, která proběhla na fóru ještě pár dní poté, jsme se mohli dozvědět například také to, že k tvorbě většiny hrubších modelů se používá klasicky program 3D Max a na modely, které jsou náročné na detaily či je u něčeho třeba vytvořit úrovně detailů poničení, využívají softwaru ZBrush. Doba vzniku 3D modelu v některém z těchto programů je různá, například takový malý koš trvá zhruba půl dne a několik týdnů zabere nějaká ta potvora. Nejvíce pyšný je asi na modely high-endových zbraní, u kterých prý bylo zábavné sledovat jak během jejich utváření probíhá evoluce nápadů. Kompletní pokec je k přečtení tímto směrem a upozorněni na něj jsme byli tudy.


2.7.2010 - Šťastný 4.červenec
Oficiální
Archiváři neustále tvrdě pracují na odhalování historických událostí či tradic z dob dávno minulých a mezi tyto se řadí i jeden (pro američany velmi důležitý) svátek a tím není nic jiného než Den nezávislosti (USA). Bylo nám v ten čas oznámeno, že GMka se budu pohybovat po celé Provincii a rozdávat ingame petardy, aby si hráči mohli udělat malou radost u příležitosti tohoto dne (4.července). Oficiální minizpráva se vyskytla zde.















1-2-3-4-5-6-7-8-9-10-11